Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Paladin,
Ik wil niet brutaal zijn, maar ik vroeg me af, waarom zijn bij jou de fatsharks zo duur?
Rechtstreeks zijn ze 375 dollar, en bij E-store maarliefst 460 dollar.
Douane en verzendkosten zul je nu wel zeggen,
maar een spaanse concurrent kan ze wel voor 280 euro leveren?
En die mensen moeten ook gemiddeld 20% bijlappen aan douane,
en kwa verzending recht van Gregory vandaan is het voor hen net zover/duur volgens mij.
Kunnen we mischien niet een dealtje doen, een pricematch zegmaar,
bij jou inclusief verzenden net zo duur als bij hun inclusief verzenden?
Hier is de spaanse shop: ElectronicaRC.com
Ik heb ze gemaild en ze reageren goed en netjes.
Ook op RCgroups heb ik et "in de groep gegooid",
en daar waren de europeanen er ook dik tevreden over.
Dus zeg het maar, als ik het bij jou mag kopen dan graag.
@ Sander : Voor 40 dollar per servo MAG die ook wel robuust en precies zijn vind ik.
Maar met die hextronik/turnigy meuk kom je dr ook niet denk ik? Of is dat nog redelijk te pruimen?
Wat vind je bijvoorbeeld van deze HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy MG90S Metal Gear Servo 1.8kg / 13.4g / 0.10sec $4.99
Ik vind ze als gewone servo best fijn, alleen weet ik niet of die te modden valt.
Goedkoop zijn ze als gewoonlijk.![]()
Hoi paladin,
Excuses, er waren wat berichten door elkaar gelopen wegens een hangende computer.
Voor het stretchen van een servo moet je even op RCexplorer kijken, daar staat precies hoe je deze mod moet doen. Vrij eenvoudig, alleen is het testen een ramp..Goed, als het dan lukt is het des te leuker.
Aii.ik heb zulke leuke videobeelden van die dv5000. Helaas erg slechte kwaliteit( lees; niet te pruimen), maar wel erg rustig beeld, en vaak over de vleugel kijkend. 't werkt erg verslavend
Helaas kan mij computer deze bestanden alleen bewerken als windows vers is geinstalleerd. Staat windows er een week of 5 op, dan is er niet meer mee te werken..
Nouja, we verzinnen wel weer wat..Zijn er geen gratis programma's, buiten movie maker, welke veel eenvoudiger met dit soort bestanden om kan gaan? Of ligt dit echt aan de computer..
Ik wacht nog op spullen van rangevideo.
Het ligt weer eens bij de douane, nu maar hopen dat ze niet gaan zeiken over zender sterkte/frequentie..
Maar met die hextronik/turnigy meuk kom je dr ook niet denk ik? Of is dat nog redelijk te pruimen?
Wat vind je bijvoorbeeld van deze HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy MG90S Metal Gear Servo 1.8kg / 13.4g / 0.10sec $4.99
Ik vind ze als gewone servo best fijn, alleen weet ik niet of die te modden valt.
Goedkoop zijn ze als gewoonlijk.![]()
Moah Sander, die van 5 dollar hebben metale tandjes, die sloop je ook niet zomaar denk ik.
De afweging is daarom denk ik ook puur OF 2 gram lichter OF 35 dollar goedkoper.
Tenzij de resolutie van van die hitech servo vele malen beter is natuurlijk, maar dan nog.
Het is dan maar goed dat hobbyking zo bezig is met een duits warenhuis dan.
Kunnen die snorren het mooi laten schuiven want binnen europa hebben ze niks te plukken.
Dat ik toeslag moet gaan betalen op mijn zendersetje dat overleef ik nog wel,
maar hoegroot is de kans dat ze gaan liggen zeiken over zendsterkte/frequentie?
En als ze wat confiskeren, pakken ze dan de hele hap of alleen et zendertje?
Als ik de rest gewoon binnen krijg, komt er gewoon een nieuw zendertje per bubbel enveloppe natuurlijk.
Daar kijken die gieren niet zo naar geloof ik.
Trouwens, Sander
Wat mij enorm opvalt is dat als ik zo'n 200m hoog vlieg ik behoorlijk last van de wind heb. Wat gas erop maakt het beter. ga ik tot zo'n 600m dan is het beeld gigantisch rustig..vreemd, je zou zeggen dat er op 200m hoogte nou niet echt turbelente wind meer is..Of heb ik zie ik dit helemaal verkeerd?
Ik hoor graag je bevindingen.
Goed dat verklaard een hoop...
Jemig..,
Bijzonder mooie foto's!