Goed,
Hier dan de erg korte filmpjes.
Het eerste filmpje is opgenomen zonder( voor zover ik kon zien) 2,4ghz zenders.
Het tweede filmpje vertoond al direct het wegvallen van het beeld, en vrij snel daarna geen beeld meer.
Daarna weer gevlogen zonder dat er mensen op het veld stonden, alleen hier geen opnames van, omdat mijn vriendin het koud had

.
Goed, het is nauwlijks te zien;
cTcyY2-Mxi8[/media] - Snertvliegen Cumules. FPV
6SVKTjcxX-s[/media] - Snertvliegen Cumules. Vergelijking met en zonder 2,4Ghz collega vliegers.
Ik wil hier niets bewijzen hoor, ik raad alleen sterk af om een 2,4ghz zender i.c.m met fpv te gebruiken.
De filmpjes laten het helaas slecht zien wegens onvoldoende film materiaal.
Goed, eersgisteren is mijn Wolf k10 binnen gekomen. De helften tegen elkaar geplakt, en een liggertje erin.
Vandaag eindelijk mijn RSSI voor elkaar gekregen. Op de chip van de ontvanger zit een RSSI pin. Deze geeft een kleine spanning af.
De spanning gaat naar mijn OSD, welke er een digitaal signaal van maakt.
Deze gecalibreert, dus staat er nu een waarde van 1% tot 10%. Volledige reikweidte 10% en word het signaal zwakker, dan loopt het percentage langzaam naar beneden.
Tot nu toe zijn de tests veel belovend. Ik wil gebruik maken van het kleine cameratje op bovenstaande foto's. Deze zal op een 180 graden servo komen.
Nu kan ik mijn Aiptek gebruiken om de video beelden (nu dus inc gps) op te nemen.
Ik verwacht zaterdag nog wat spulletjes, en post het eind resultaat hier.
Goed, we zien wel