Het Fluitschip uit de "gouden eeuw". Hans Groenenberg

Heel mooi geworden, en heb de uitdaging al aangenomen om er ook een te gaan maken, zeker in combinatie met aanpassingen door Jan Zwart gaat dat zeker lukken

Met deze foto's sluit ik dit verslag af. De Fluyt met haar mooie vormen is prachtig geweest om te maken. De credits gaan uiteraard ook naar Kolderstok die een pakket ontwikkelde wat tot in de puntjes was verzorgd. Ook de duidelijkheid van de tekeningen zorgen voor een spoedige bouw. Er zijn tijdens het bouwen geen grote bijzonderheden naar boven gekomen en alles paste zoals *Hans* het had bedacht en getekend. Zo rond het hennegat merk je wel dat de moeilijkheidsgraad hoog ligt. Maar! Het is zeker met geduld goed te doen.
Bedankt voor alle complimenten en de likes:thumbsup: . Ik daag iedereen uit om dit model ook te gaan maken uiteraard.Bekijk bijlage 524308 Bekijk bijlage 524309 Bekijk bijlage 524310 Bekijk bijlage 524311 Bekijk bijlage 524312 Bekijk bijlage 524313 Bekijk bijlage 524314 Bekijk bijlage 524315 Bekijk bijlage 524316 Bekijk bijlage 524317
Een prachtig model met een schitterend lijn qua romp, Hans.
Gr. Peter

Ik had nog niet gereageerd maar ook ik sluit me aan bij de andere reacties. Een prachtig model en verslag is het geworden waar velen nog in zullen nabladeren bij het bouwen van hun schip. Klasse Hans!

Back