Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
bv. even gaan douchen ofzo..
Ik geef mijn geld wel aan nuttiger zaken uit.. en blijf erbij als ik aan het laden ben![]()
Meld je dit om de discussie uit te lokken?
Gr.A.
De huidige lipo's moet je echt goed je best voor doen om dat voor elkaar te krijgen, vergelijkbaar met NiCD en NiMH. Die laadt ook geen hond in een zak, zou dus niet weten waarom bij lipo's wel.
Drie voorbeelden van lipo's die zonder dat deze aangesloten waren spontaan in brand vlogen:
Knap hoor, ik zie dat jij in drie minuten tijd 3 topics kan doorlezen, had je dat wel gedaan dan had je gelezen dat een accu onder het autorijden in brand is gevlogen en er meteen hulp van buitenaf is gekomen. Knap in scene gezet hoor.
Dat jij je geld liever aan iets anders besteed, wil nog niet zeggen dat een lipozak geen extra veiligheid biedt.
Drie voorbeelden van lipo's die zonder dat deze aangesloten waren spontaan in brand vlogen:
:
Knap hoor, ik zie dat jij in drie minuten tijd 3 topics kan doorlezen, had je dat wel gedaan dan had je gelezen dat een accu onder het autorijden in brand is gevlogen en er meteen hulp van buitenaf is gekomen.