Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor wie hetnweer: al weer een beetje zat is hierbij een oproep om ook a.s. vrijdag 30 mei weer eens even lekker indoor te komen rijden bij RC-paradise (iedereen is toch vrij...toch?).
We zijn van harte welkom van 11:00 uur tot circa 23:00 uur!!
T.a.v. MACH leden: de kantine is natuurlijk open voor consumptie, etc.
![]()
Voor MACH leden hebben we een extra uitgebreid assortiment, die zullen wel honger hebbenEn voor niet MACH leden, geen consumptie?![]()
We hebben meer dan genoeg (frisdrank/snoepautomaat) maar ook broodjes, frikandelbroodje/saucijzenbroodje etc.Daar ik idd een brugdag heb op vrijdag , ga ik ook eens afkomen naar RC Paradise aangezien ik toch in de voormiddag in Zwolle dien te zijn en Uithoorn niet zo ver meer is dan.
Wat ik echter nergens kon vinden is of er eten of drinken beschikbaar is in RC Paradise ?
En voor niet MACH leden, geen consumptie?
Voor MACH leden hebben we een extra uitgebreid assortiment, die zullen wel honger hebben
1/12 10.5T blinky! Count me in!Hier alvast een datum die jullie kunnen noteren 14-16 november Master of 1/12 scale race.
flyer word deze week gemaakt
1/12 Mod.
1/12 10.5T blinky
1/12 Supastox
1/10 F1 17.5T foam
meer info volgt komende week
1/12 10.5T blinky! Count me in!
Hi,
Plak strips nat maken met water en wat sop en ook de banden aan de binnen kant.
Band over de velg schuiven en goed in positie brengen en 1dag later zitten ze vast.