Het 1:12 Topic

Alleen jammer van die vingerafdruk in onze zenders...... :p

Opgelost met een badmintonracket "gripje" :mrgreen:
Dat hele plastic rondom die ingedrukte stukken was gewoon zacht. Kun je met je nagel zo indrukken... Over een maand is mijn zender gewoon flexibel :P kun je hem om je hand heen buigen!

Groet Robert

Dat maakt niet zo veel uit welke je gebruikt, is nagenoeg allemaal hetzelfde als je de spuitbussen neemt. Kijk eens goed rond in de automaterialenzaken, die hebben nog wel eens mooie aanbiedingen. Kan je voor een mooie prijs een hele doos (12 stuks) mee nemen. Dan kan je een tijdje voort.

Mensen,

Ik wil binnenkort een body of 2 laten spuiten in eigen design. Heeft iemand advies bij wie ik zoiets het beste kan laten doen?
Heb zelf wel gezocht maar niet echt wijzer geworden.
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:
Rc12r5

Goedemorgen,

Ik heb mijn RC12R5.1 ( niet lipo ) geconverteerd met de Zen-Racing conversie kit en nu heb ik nog nieuwe chassis stukken liggen van mijn RC12R5.1 ( niet inline ).

ASC8511
ASC4605
ASC4600

en van de R5 heb ik nog 2 keer de top en bottomplate van de pod

ASC4603
ASC4602

Kan ik daar iemand een plezier mee doen voor een zacht prijsje ?

Laatst bewerkt:
Het is een top rebel 12 geworden. Mooie op de kop kunnen tikken met wat setjes bandjes en ko propo servo. Nu de rest nog. Iemand toevallig nog een esc te koop? Waar zowel modified als stock mee gereden kan worden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een luidkeelse oproep aan een ieder die niet is bereikt via de tam tam!!!

A.s. woensdag moet/gaat het een fantastische 1:12 dag worden bij RC Paradise in Uithoorn!! We zijn zelfs vanaf het begin van de middag welkom tot de late uurtjes!!

Ik ben er klaar voor maar ik probeer er voor 18.00uur te zijn (dus houd maar een plekkie voor me vrij).
se3yhyme.jpg

CRC 1/12 scale carpet knife Xi, Orion vst 2 pro 13,5turns, HW 1S esc, jft tires, Orion LiPo 6300mAh batteries and a Blitz body

1mm ballstud washer ASC31286

Het enige dat ik nog mis om mijn RC12R5.2 af te maken is dus de 1mm
ballstud washer die bij de set ASC31286 zit om mijn middelste veer
te monteren , de 2mm ballstud washers heb ik bij de vleet maar die 1mm dus niet.

Iemand die deze heeft liggen en wil verkopen en opsturen zodat ik verder kan ?

Heb hem reeds in de US besteld maar dat kan 2 weken duren eer die in mijn bus arriveert.

Bedankt,
Erik

Het enige dat ik nog mis om mijn RC12R5.2 af te maken is dus de 1mm
ballstud washer die bij de set ASC31286 zit om mijn middelste veer
te monteren , de 2mm ballstud washers heb ik bij de vleet maar die 1mm dus niet.

Iemand die deze heeft liggen en wil verkopen en opsturen zodat ik verder kan ?

Heb hem reeds in de US besteld maar dat kan 2 weken duren eer die in mijn bus arriveert.

Bedankt,
Erik

Een beetje modelbouwzaak zal toch wel zo'n washer hebben liggen? :confused:

Is het niet voor een rc auto, misschien dan wel voor wat anders bv. een modelboot of vliegtuig.

in iedergeval succes en veel plezier. :D

gr. rene

Voor wie het :onweer: al weer een beetje zat is hierbij een oproep om ook a.s. vrijdag 30 mei weer eens even lekker indoor te komen rijden bij RC-paradise (iedereen is toch vrij...toch?).

We zijn van harte welkom van 11:00 uur tot circa 23:00 uur!!

T.a.v. MACH leden:rolleyes:: de kantine is natuurlijk open voor consumptie, etc.:D

Back