Henseleit verkoop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rigid was besteld, maar Jan had verkeerd gekeken naar de datum waardoor ik in een latere batch viel. Ook omdat de XLE met stabi en rigid nou niet zo'n grote verschillen zijn vond ik het niet nodig om daarvoor 2500 euro neer te leggen.

Bij exclusiviteit verwacht je top service hezik, geen gedoe ;) Blij zijn met een heli is leuk totdat je kunt wachten op onderdelen ;)

Als ik het druk heb met nieuwe klanten zorg ik ervoor dat mijn bestaande klanten daar niet onder lijden. Dat is standaard naar mijn inzien, kun je dat als bedrijf niet aan dan ga je boven je kunnen of moet je het werk beter verdelen ( opties zat ).

Voor mij heeft Henseleit afgedaan als onderneming. En ik ben niet de enige ;)

Maak er maar 600 stuks van, eerste 3x 100 stuks tot eind juli en nog eens 300 stuks in de winter batch:rolleyes:

Maar goed jij hebt je keus gemaakt, en denk dat een verdere discusie hier over zinloos is.

Wel jammer dat je om je keus te rechtvaardigen er een perzoon die voor 200% achter zijn product staat hier in het openbaar naar beneden haalt!! denk daarom ook dat je keuze in deze voor iedereen het beste is.

Discussie heeft inderdaad niet veel zin. Ging vooral om het naar buiten te brengen. Niet alles is goddelijk aan Henseleit ;) En zeg nou zelf, een trex/protos/logo/HDX worden ook gewoon besproken, is dit zoveel anders?

En mijn besluit rechtvaardig ik hier niet mee, daar heeft hij zelf voor gezorgd. Al staat hij 300% achter zijn product, ervaringen blijven ervaringen en iedereen kan ermee doen wat hij/zij wil.

Laatst bewerkt:
Denk dat er ook wel sprake van een generatie kloof is. Mensen die in de laatste paar jaar zijn ingestapt kunnen zich natuurlijk niet voor ogen halen hoe extreem exclusief deze hobby een kleine tien jaar terug nog was.

Henseleit is denk ik nog een beetje van die oude garde. Daar kun je voor kiezen, maar dit wetend ook naar een ander merk overstappen.

Persoonlijk van ik tevree met mijn Trex spulletjes. Als ik straks echt de creme de la creme wil kan ik altijd verder kijken.

Eerst kruipen en lopen voordat je gaat rennen!

Vreemd dat de brenger van het slechte nieuws hier aan de schandpaal genageld wordt en de veroorzaker verdedigd wordt.

De service is gewoon slecht geweest ( slecht geinformeerd en lang wachten) en het is logisch dat iemand die serieus en regelmatig wil vliegen daar zijn conclusies uit trekt.

Laatst bewerkt door een moderator:
voor je xle heeft ie alles zeker wel op voorraad en heb je het in huis 2 dagen na de betaling .
het betreffende onderdeel is dus een flybarrless head voor een kleine mp , een heli die nooit met zon kop is gekomen , en waarvoor jan een kop heeft moeten onwerpen afgelopen jaar ofzo , toen er ineens een flybarless hype kwam .
wat dit merk in deze situatie dus voor heeft op andere merken , is dat er uberhaubt een fbh voor ontwikkeld word terwijl de heli al uit productie is , waar ga je dat nog meemaken dan ?
net zoals mn nt , die heeft een belt drive naar de staart , jan is bezig met een tt daarvoor , wederom , een heli die al 5 jaar niet meer gemaakt word en nog vollop doorontwikkeld word !

ik val je niet aan , maar kan je reactie niet echt begrijpen , en het klinkt mij allemaal een beetje impulsief . maargoed , nieuwe heli nieuwe kansen en ieder zn mening
mvg ferry

FBL kop voor de XLE is ook niet op voorraad hoor ;) Voor de MP-E is er ook geen andere kop ontworpen, dat is zelfs thuis te maken.

Zoals Soul goed zegt: De service is gewoon slecht geweest ( slecht geinformeerd en lang wachten) en het is logisch dat iemand die serieus en regelmatig wil vliegen daar zijn conclusies uit trekt.

En nu ga ik weer ff vliegen ;)

luister jongens ik ben al 17 dagen op een nieuwe kap 2 asjes en 6 lagertjes aan het wachten met spoet betaald op maandag besteld ik denk dan ben je er zondag weer bij jaja 4 get it

Mhh,
Jammer dat ik deze wat laat opmerk.
Bij deze gesloten en verplaatst, de regels zijn er vrij duidelijk over dacht ik..
Denk er a.u.b. zelf ook een beetje in mee mannen.
Alvast bedankt,

M.vr.gr.
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back