Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi...er gaat niks sluiten hoor,iedereen heeft tegenwoordig de app gevonden...maar het is nog in leven hoor!
Om het levend te houden...filmpje van vanmiddag,ik probeer Kosta bij te houden maar die kerel is zo rap!
Het gaat van kwaad naar erger...als wij elkaar al gaan betuttellen met wat wel en niet kan
Zou zo jammer zijn als wij ons plezier niet meer kunnen beleven op dat mooie veldje...voorlopig is het weer ruk en is de griep hier in huis pfff
Zit in 'die Heimat' watertandend naar het filmpje te kijken.
Verzonden vanaf mijn mobiel.
Een wijd verbreid misverstand is het gegeven dat ik aardig ben, klopt niets van helaas.
Een azijnpisser ben ik ook niet.
Ik hou er alleen niet van dat mensen domme dingen doen en later de onverdraagzame maatschappij de schuld geven.
Ik steek ook liever mijn hand in de boezem van mijn vrouw dan in de mijne maar soms is het toch wel slim om je eigen boezem eens te nemen.
Dank voor je uitnodiging, neem ik zeker aan op een mooie dag!
Ik hoop dat je begrijpt dat ik niet op de man speel maar gewoon mijn mening geef.
Hoi,
Ik denk dat er geen vaste regelmaat is...met goed weer maak je wel grotere kans dat er wat mensen zijn
Met wat vlieg je?