Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Net nog even een paar vluchten gemaakt, Michel (Miccim) kwam ook nog het was weer even gezellig en perfect vliegweer ook, echt windstil, agility mode op de Blade gaat steeds beter, 5 dubbele flips en kurkentrekkers gemaakt en nog gefilmd ook. Doe maar na..........

Groet van Martin.

Net nog even een paar vluchten gemaakt, Michel (Miccim) kwam ook nog het was weer even gezellig en perfect vliegweer ook, echt windstil, agility mode op de Blade gaat steeds beter, 5 dubbele flips en kurkentrekkers gemaakt en nog gefilmd ook. Doe maar na..........

Groet van Martin.
Gaaf man......wel willen degene die er niet bij waren beelden zien denk ik[emoji12]

Verstuurd van mijn SM-N9005

Martin, Ben benieuwd hoe die krukketrekker er vanaf de quad uitziet...denk dat je misselijk word van de beelden, haha!
Was gezelli ff zo aan het einde van de middag samen vliegen :-) Morgen kan het waarschijnlijk niet gezien de weersvoorspelling :-(

Laatst bewerkt:
Zo zie je maar dat een bui toch echt ergens ophoudt, terwijl we hemelsbreed niet eens zo ver bij elkaar vandaan wonen is er al een verschil.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

f4225b30fc224acd32a198aacaa7ea02.jpg

Mogge mannen. Helaas geen vliegen vandaag voor mij, zit in oude tongen bij Een wedstrijd van mijn dochter

Back