Martin gefeliciteerd met de ECHTE qx3 ik ben benieuwd of je het verschil merkt. Zet er nou jouw naam in en evt een tracker. Na vele weggevlogen quads lijkt mij dat wel wijs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heren,
Even een gewetensvraag... Als het een beetje meezit kan ik binnenkort mijn HK fpv doos met 500mW zender ontvangen. Nu zit ik met een vraag, waar ik zo 1,2,3 geen antwoord op kan vinden.
Hoe dicht mag mijn 5,8Ghz antenne bij mijn 2,4Ghz antenne zitten. Ik heb op dit moment mijn RX op de achterkant van de ZMR zitten en was ook eigenlijk van plan om daar de cloverleaf te plaatsen.
Volgens de theorie mogen ze elkaar niet storen, maar ik heb zo'n flauw idee dat er weer eens een adder onder het gras zit.
Is het wijzer om de RX antenne wat meer naar voren te plaatsen of zie ik beren op de weg die er niet zijn.
het is wel wijs om ze zover mogelijk uit elkaar te zetten. ik heb mijn ontv. 2.4ghz onderop de quad voorop, en de 5.8 achterin boven met antenne aan achterkant.
nu zal een 500mw meevallen, maar bv een 2000mw drukt de boel wel weg. (van lezen en filmpjes vernomen, niet uit eigen ervaring.)
groet van ed
Heren,
Even een gewetensvraag...
Hoe dicht mag mijn 5,8Ghz antenne bij mijn 2,4Ghz antenne zitten.
Volgens de theorie mogen ze elkaar niet storen.
Is het wijzer om de RX antenne wat meer naar voren te plaatsen of zie ik beren op de weg die er niet zijn.
@Miccim. Mooi frame ook.
Ideaal voor de vakantie inderdaad. Allebei dezelfde ideeën. Mijn opvouwbare frame ook voorzien van de naza die op mijn Gaui 350 zat.
Vond het toch weer zonde van de Gaui, deze heb ook voorzien van de naze32...
Hopelijk kan ik zondag weer eens vliegen. Ik heb een hoop te testen en af te stellen.
Gr. Edwin