Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Zo jongens, vanavond m'n echte QX3 halen,ik controleer hem wel eerst grondig, ik hoef mijn vinger maar in het batterijvak te steken en dan weet ik het, ,als daar nog een stukje dubbelzijdig tape zit op de plaats waar eerst de gps module zat gaat de koop niet door.

Wordt vervolgd.

Martin.

Martin, ik wens je succes vanavond.
Kijk je uit voor het Blade monster, ik heb mij laten vertellen dat die graag in vingers bijt als ze in zijn holletje gestoken worden.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Ja,ik heb gevingerd en goed ook met als resultaat dat ik nu een echte QX3 op lange benen voor mijn neus heb staan. Hopen dat het snel goed weer wordt.

Gr,Martin.

Veel succes Martin met je nieuwe quad. Niet teveel mn ogen ermee uitsteken he. En vergeet de lampjes er niet op te zetten.
Is de doos nu ook anders trouwens of staat daar nog steeds qx2 op het polystyreen?

Martin, succes en veel plezier met de nieuwe quad!

Ik heb ook niet stilgezeten deze winter :turn-l:

XuGong v2 bijna ready voor de maiden :mrgreen:
IMG_0736.JPG

En handig om mee te nemen!
IMG_0738.JPG

@ed: zie mail
@miccim : leuk ding. Komt het frame toevallig bij andere ambachtenaar vandaan? Dan heb ik hm al eens in het echie gezien. Maar dan met een kk erop ipv naze

@Jerp, scharnierpunten zijn lekker strak!
@Martin: thanks! Deze gaat gemakkelijk mee op vakantie :-)

Ben benieuwd hoe ie vliegt, zal wel ok zijn. Zit Naza met GPS als flightcontroller op.
Is m'n eerste quad met gimbal!
Op m'n DJI F450 zit nu een Naze32 bordje, moet ook nog ingeregeld gaat worden (PID). F450 heeft al ff gehooverd...

Net nog even op de parkeerplaats van het veld geweest, even kompas van de nieuwe QX3 gekalibreerd en ook nog even wat vluchten gemaakt en geen rare dingen en geluiden gehoord, RTH is zeer nauwkeurig ondanks de redelijke wind die er stond, deze QX3 heeft het lange landingsgestel dus ik had verwacht dat hij meer last van de wind zou hebben, maar dat valt erg mee. GPS lock binnen 10 seconden, dus das best snel. Ben er blij mee, als je hem ziet staan met die O benen heeft hij wat weg van zo'n ding dat uit de grond komt uit de film War off the Worlds.

Verder begint het water op het veld aardig te zakken gelukkig en ik denk dat a.s Zondag een mooie vliegdag wordt. 15c en zon,dus dat wordt wel weer een meeting denk ik.

Martin.

Martin, succes en veel plezier met de nieuwe quad!

Ik heb ook niet stilgezeten deze winter :turn-l:

XuGong v2 bijna ready voor de maiden :mrgreen:
IMG_0736.JPG

En handig om mee te nemen!
IMG_0738.JPG

Mooi Michel!!..Supercompleet compact dingetje :D
Immersion is altijd mooi spul,ben benieuwd hoe het vliegt en de filmpjes natuurlijk...:cool:

@Miccim. Mooi frame ook.
Ideaal voor de vakantie inderdaad. Allebei dezelfde ideeën. Mijn opvouwbare frame ook voorzien van de naza die op mijn Gaui 350 zat.
Vond het toch weer zonde van de Gaui, deze heb ook voorzien van de naze32...

Hopelijk kan ik zondag weer eens vliegen. Ik heb een hoop te testen en af te stellen.

Gr. Edwin

Jongens, wat is nou eigenlijk het verschil tussen de Naza en de Naze32? De prijs zal er een zijn denk ik?
Het zijn allebij flightboards,dat weet ik en de kwaliteit zal ook wel een rol spelen denk ik.

Ik wil toch ook eens een mini bouwen namelijk, maar eerst de Yuneec Q500 Thyphoon.

Martin.

Back