Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Dag jongens,
Ben er weer, heb het nogal druk gehad. Ik wil vandaag wel vliegen maar het is een beetje winderig
denk ik. Heb inmiddels een setje 3 blads props en een voor en achter licht voor de Bladel 350qx
besteld.Ik houdt het forum wel in de gaten of er vanavond nog gevlogen wordt.

Groetjes,
Martin.

Je hebt gelijk. Het waait wel hard. Ik kijk het nog even aan en hoop dat de wind iets minder wordt. Misschien dat ik dan nog ga.

Gr Rick

Verstuurd van mijn GT-I8190

Nee klopt. Maar moest ff reageren. Maar ik vond het wel heel erg voor je maat.

Gr Rick

Nou gemist ?? Je hebt iets niet gezien. Een crash van een mooie heli door een mogelijk technisch probleem bij een zeer ervaren piloot.

Gr Rick

dat was zeker balen, terwijl voor de crash hij ook al bijna de grond een keer raakte.
zon beetje zelfde plek.

erg zonde. succes met opbouwen.

voor mij ook veel wind nu. vandaag de kleppen gesteld van mijn scooter. lekkerzelf doen en leerzaam :)
loopt weer iets rustiger nu.

ik denk dat alleen de piloot dat weet jaginger, hij weet wat hij voelt of hoe hij stuurd op dat moment. de wind was het niet. zon joekel voelt er weinig van.

vandaag ook veel wind.

jordy, fijne vakantie man. tot laters

Laatst bewerkt:
Soms is er ook goed nieuws te melden, dat geldt ook voor onze hobby.

Een bericht uit het "Computer idee" nieuws:
In Colorado is een vermiste 82-jarige man teruggevonden met behulp van een drone, die ingezet werd door vrijwilligers. Binnen twintig minuten was de man weer terecht, maar er werd al drie dagen naar hem gezocht.

Back