Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Na 3 vluchten meegekeken te hebben was de lipo pas 0.3V gezakt. Dus een 1000mah is meer als zat om een dagje te vliegen en mee te kijken. En anders pak ik de tweede lipo.... [emoji1]

Yup, vtx beetje hoog is prettig, lipo en vtx los van je kijkdoos is prettig, en houdt het gewicht wel lekker laag.
Ik voedt de vtx en kijkdoos met een oude 3s lipo, van 2200mah en daar kun je een lipo of 8 mee fpv vliegen.
Anders een lipo saver op jou balance kabeltje.

28450545bc4bb44ef25516e19f253a54.jpg

Alle onderdelen zijn binnen en zitten er op.
Nu nog de aansluitingen. Pffffffffffffff

Yup, vtx beetje hoog is prettig, lipo en vtx los van je kijkdoos is prettig, en houdt het gewicht wel lekker laag.
Ik voedt de vtx en kijkdoos met een oude 3s lipo, van 2200mah en daar kun je een lipo of 8 mee fpv vliegen.
Anders een lipo saver op jou balance kabeltje.

Ik heb ook nog oude 2800mah lipo's liggen welke ik hiervoor kan gebruiken. Die 2 1050mah lipo's kan ik ook voor mn F-16 houden. Kijk wel hoe en wat. Eerst ook nog mn driepoot ombouwen, zodat de VRX erop kan.

Bedankt voor de herinnering dat ik nog een paar savers moet kopen.... Vergeet ze steeds te bestellen.

mooi ding peter, ziet er strak uit en hopenlijk ook zo zal vliegen.

ik vanmorgen nog getracht te vliegen, zette hem neer, gaf gas, en nog voor hij van de grond was flipte hij op zijn kop.
terug naar huis, boel geflashed, flink aan het klooten geweest met de settings, en toch net nog gevlogen daarnet, wat pids gesteld, en quad ging prima in de vlagen tot 5bft.
heb mijn reserve naze32 erop gezet na vanmorgen. en die werkt goed in horizon, geen drift. dus was succesvol tot er regen kwam.
ik weet dat die tenminste weer vliegt...

Zo duidelijk, net mijn eigen ontvanger in vliegtuig gedaan, heb in huis niet meer dan 7 mtr ontvangst.
Op zoek dus naar een zender set.

Laatst bewerkt:
Gaaf ding Peter. Je hebt de FC met alle appendages toch aan elkaar kunnen knopen. Wanneer is de maiden. Ben echt benieuwd naar hoe het vliegt.

@Ed,ik heb alles overhoop gezocht voor je, maar ik heb genoeg ontvangers, maar die jij nodig hebt heb ik niet meer of ik heb er overheen gekeken maarja, ik heb m'n best voor je gedaan.

Groet van Martin.

Trouwens, ik heb ook de lipo en de ontvanger op m'n kijkdoos zitten, misschien komt daar het slechte beeld wel vandaan, ik zal alles er eens vanaf halen en op een soort steel of vishengel monteren en dan op 2 a 2,5 meter hoogte. Dit scheelt ook weer flink wat gewicht m'n neus.

Martin.

Martin, erg bedankt voor de moeite, ik twijffel nog, kan een 2ehands ontvagertje kopen, maar ligt het niet aan de zender... Ik weet het niet.
Ben een beetje aan het rondkijken voor een nieuwe of andere goede set. Voor nu heb ik van rick zijn dx6i te leen. Zodoende weet ik dat mijn quad nu goed is en vliegt :p

Heeft iemand ervaring met het merk flysky . mooie 9 kanaals zenders met digitaal frequentie hopping. Dat heeft mijn zender nu niet.

wow, dank mannen voor het aanbieden, ben net bij regi geweest en met hem en zijn ontvanger mijn zender getest, die is prima, tevens heb ik zijn ontvanger overgenomen, en net mijn eigen ontv. alweer op mijn quad gezet.

het was eigenlijk gelukkig een kleinigheidje... toch te nat geweest waarschijnlijk die oude ontvanger.

groet van ed

Update van het piepen. Het ligt echt aan de naze. Ik heb daarnet mn nieuwe naze ingesteld en..... geen piep. Ja de piep dat mijn throttle laag stond. Beetje gas en.... stil ....
Heb het oude boardje daarna geflashed met cleanflight.... en daar deed hij het ook. Hopelijk is het een beetje droog van het weekend, want dan kan ik de oude testen.

Flamewheel F450 is ready for night flying :Fade-color

Voor en achter een Neopixel led strip (RGB) erop :-) aangestuurd met een Arduino Pro Mini!

Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry voor de late reactie. Maar zit helemaal in de aankoop van mijn Dominator v2 taranis is een top zender

Verstuurd van mijn SM-N9005

Back