Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Ik weet het, ik heb meer ideeën dan dat ik kan uitvoeren maar ik vind het wel een heel gaaf idee. Als ik nou gewoon mijn 450 die ik nog in onderdelen heb liggen er voor gebruik, maar ik ga wel even uitwerken. Ideeën zijn welkom

Goedemorgen allemaal,

Ik begin er vast mee . Dus bij deze ......

full

Gr Rick
( nu verder bouwen :D :bye:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee jongens,

Voor het geval dat ik jullie dit jaar niet meer zie,hele fijne kerstdagen en een heel goed nieuwjaar met veel goede vliegdagen.

Groet van Martin.

Ed en Jeroen,

Ik zit op onderdelen te wachten maar die zijn tot mijn grote woede ( en dat is licht uitgedrukt ) ernstig vertraagd.

Rick

Ed en Jeroen,

Ik zit op onderdelen te wachten maar die zijn tot mijn grote woede ernstig vertraagd.

Rick

Helaas heb ik ook die (China-Ebay) ervaring, op dit moment is het 2 maanden.
Ook heb ik voor het eerst sinds jaren niet geleverde bestellingen, zeer irritant.

Verzonden vanaf mijn mobiel.

Zo, das balen mannen, toevallig allebei bij dezelfde e-bay verkoper?
Hopen dat ie a,snog opstuurd, of ben je erbang voor?

Nee bij mij geen Ebay maar Banggood waar het bestellen even
niet ging zoals het zou moeten. Maar nu zijn de spullen opnieuw
besteld en onderweg. Dit was even in het kort samengevat

Rick

Wat heb je besteld dan Rick?...btw iedereen fantastische feestdagen en veel vliegplezier komend jaar gewenst!! :D :x-mas::music::celebrate::thumbsup:

Ik had wat kleinere onderdelen besteld voor mijn mini 250. Alleen op moment van bestellen en betalen op voorraad . Op het moment dat Banggood gaat inpakken een aantal dingen niet op voorraad en krijg
ik een refund ( teruggave van geld ) en wordt mijn order geannuleerd.
En dit twee keer gehad met de nodige mailtjes over en weer.

Maar uiteindelijk komt het goed.

Balen...en herkenbaar,mini osd is al een week of 5 onderweg uit china...ben bang dat ie de weg kwijt is (geen gps lol) :D

Back