Hendrik-Ido-Ambacht Airport.

Gisteren heerlijk kunnen vliegen op HIA airport

quadcopter_01.jpg

Gezellig :D
quadcopter_02.jpg

Op foto #2 was de helft al weg:bye:. Ook ondergetekende vond het zeer gezellig. Ik hoop dit weekend zeker weer langs tekunnen komen, maar dan met een quad.

verschrikkelijk dat vermoedelijk neer gehaalde jet boven oekraine.ben benieuwd wat voor ellende daaruit voorkomt...

ik moet even goed kijken wanneer ik vliegen kan...
heb het motorblok van mijn scooter uit elkaar, en vanmiddag veel ellende en kapotte lagers tegen gekomen.

bij deze de boel geregeld, en morgen ga ik met wat hulp en een goed sleutelende buurman een ander blok halen.

straks vanavond, ga ik alle kappen van de scooter eraf halen, en de boel afbouwen zodat de oude motor berijkbaar wordt, en gereed voor het nieuwe blok.

dit was ook de reden voor het niet meenemen van jou jordy... ik ben zeer bang geweest voor een vastloper, en dat heb ik liever als ik er alleen opzit.... :confused:

voor iedereen die vliegen gaat, hou hem heel, en tot laters :-)

Leuke foto's zeg,ik zie mezelf op mijn stoel zitten. Vanavond vlieg ik ook niet, ik vlieg wel vanaf mijn balkon, morgen ga ik wel.

@Ed,ik bel je snel even voor de voeding want ik kan anders niet meer laden.

Groet van Martin.

is goed martin...

blok is onder scooter vandaan... alles kaal en eraf, zometeen een ander blok ophalen, en dan rustig de boel terug monteren.... leuk en leerzaam hoor... als je eenmaal weet hoe te doen, dan wordt alles opeens een stuk duidelijker, maar das met alles.
zou vanavond mischien graag willen vliegen, maar even kijken hoe alles uitpakt en of ik vervoer hebt....

groet van ed

Ja Ed,waar je nu mee bezig bent is inderdaad leerzaam,ik deed dit in 86/87 al bij de Honda MT-5, maar toen was de techniek ook wat eenvoudiger maar het waren wel weer schakelbrommers.

Als je vandaag voor het eerst ga rijden zal ik de eerste 50km wat rustiger aan doen een daarna weet je wel waar je aan toe bent.
Als je vanavond nog geen vervoer hebt en wel zin hebt om te vliegen pik ik je wel op.Ik zie of hoor het wel.

Succes Ed.

Martin.

Ik kan niet. Moet tot 18:00 werken en er komen wat buitjes aan geloof ik.

Gr Rick

Verstuurd van mijn GT-I8190

Of?
Word er wel gevlogen jongens.
Zo ja,
Ed,is het allemaal gelukt, of wil je vliegen en heb je vervoer nodig?

Ik wacht in het antwoord wel af.

Martin.

Ik ben blij voor je ed dat je scooter het weer doet.
Niets is zo erg als je geen vervoer hebt.
Het is alsof je gevangen zit.

Laatst bewerkt:
Back