Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Achter het hotel aan de bucksweg. Daar staat ook een bord van de KNVvL en modelvliegclub Delta boven op het duin op de startplek.
Welk hotel is dat. Ik heb gisteren bij het voetbal veld geparkeerd. Daar was ook een hotel.....
Adres hotel Zuiderduin is "De Bucksweg". Je parkeert aan het hotel, dan volg je het pad tot aan de duin, aan de duin links, tot aan de eerste trap. Die ga je op en dan boven nog eens een meter of 70 naar links en je bent er: de plek is bijna enkel te herkennen aan het bordje van de club. Van parking tot startplaats is het 5 min stappen...
Niet vergeten: als je het correct wil spelen: eerst aan receptie hotel informeren voor het lidmaatschap van club delta, want anders kan je nog eens terug stappen![]()
Op de officiële spot kun je denk ik goed ds vliegen. Heeft iemand dat daar al eens geprobeerd?
Vandaag ben ik dan eindelijk op de officiële plek geweest. Om te vliegen was de wind te zuidelijk. De helling zelf is erg mooi. Helaas niet zo hoog als de startplek voor de parapenters. Op de officiële spot kun je denk ik goed ds vliegen. Heeft iemand dat daar al eens geprobeerd?
Vandaag ben ik dan eindelijk op de officiële plek geweest. Om te vliegen was de wind te zuidelijk. De helling zelf is erg mooi. Helaas niet zo hoog als de startplek voor de parapenters. Op de officiële spot kun je denk ik goed ds vliegen. Heeft iemand dat daar al eens geprobeerd?
DS-vliegen ???? Ik ben nog niet zo lang geleden herstart met de hobby, die term zegt me niets![]()
DS = Dynamic Soaring.
m.v.g. Erik