Helitech turbine heli met jakadofsky turbine :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
herman, wens jou veel wijsheid.
het is echt te gek voor woorden hoe jullie hiervan de dupe worden.
ga voor je duimen dat degene die hier mede verantwoordelijk voor is een beetje gevoel heeft en begrijpt dat je zo niet met mensen omgaat.
misschien zou je iets met gerrit kunnen regelen in de vorm van vindersloon .. die moet toch ook wel begrijpen dat zoiets niet kan en hij is ook laks geweest had het hier moeten posten ..... succes ..........

Heb je eigenlijk ooit nog iets van de schade kunnen terugkrijgen van die foute verkopers, Herman? Of loopt dat nog steeds?

Hoop het voor je, en tof dat er in deze zaak geen "hard feelings" ontstaan zijn (tenminste van jouw kant zo te zien, ik hoop dat Gerrit er net zo over denkt)

Groet, Bert

Er zit schot in de zaak en het lijkt de goede kant op te gaan. Hopelijk kan ik binnenkort wat meer vertellen.

Tussen Gerrit en mij is geen probleem. We zijn beiden slachtoffer en begrijpen dat. Gerrit heeft zijn spullen terug en ik ben er druk mee bezig. Ik heb gerrit uitgenodigd voor de jetmeeting in appingedam en hij vondt het leuk om te komen. Kunnen we eindelijk eens wat uitpraten.

Dat is heel prettig nieuws om te horen. Geeft toch nog een beetje vertrouwen in ons rechtssysteem.

Veel plezier met die jetmeeting.

Groet, Bert

gezien het bovenstaande en de uitnodiging van jou kant blijkt het wel weer dat jij een goed en eerlijk persoon bent die er vreselijk in geluisd is.
hoop dan ook van harte dat jij ook schadeloos gesteld wordt herman.
dat is de enige juiste manier om dit goed af te sluiten.
anders ben jij de enige die er de dupe van is geworden en dan deugt het rechtssysteem niet. maar goed we wachten vol spanning af. succes

@tadango,
waar precies word de jet meeting gehouden in apingedam?
de site van asf ligt er uit en zou wat adres gegevens willen hebben,kan je die per pm doen.
Heb zo wat een en ander te vragen over Turbine e.d.(toekomst projectje)

Greetz,

Jeroen

[mod] Dit draadje is weer open, maar het word gemonitord. Heren Tadango en Poncho zijn beiden gewaarschuwd voor de consequenties[/mod]

Laatst bewerkt:
Ik lees dot verhaal nu pas.
Hb wel heel het draadje gelezen.
Ik sta er versteld van. Heb er geen woorden voor.
Gelukkig zit het tussen Gerrit en Herman nog goed.
Herman voor jou hoop ik echt dat je schadeloos gesteld word. En van mij part nog smartengeld erbij krijgt ook.
Gerrit gelukkig heb jij alles weer al zal het wel pijn hebben gedaan je spullen in slechtere staat terug te krijgen
En voor de politie en het rechtstreeks WAARDELOOS !!!!
Nog veel succes en plezier van jullie hobby.
Gr.

lol

je mag iemand zijn vrijheid niet ontnemen...
staat ook in de wet ergens

sterker nog,

als jij misstanden constateerd is een burgerarrest zelfs je plicht !

afhankelijk van welk wetboek je interpreteert, want elk regeltje heeft weer een wetje met een uitzondering natuurlijk..

ik zal even reageren de rechtzaak enzo is inmiddels achter de rug en wat blijkt? misdaad loont. kruisman heeft de zaak gewonnen .... heel kort gezegd ben ik dus 4 keer slachtoffer. ik mocht niets schrijven werd mij gevraagd, ik doe dit dus wel ook al word ik van het mbf af gegooit. recht is recht na de recht zaak kon ik dus mijn eigen spullen alsnog terug kopen inclusief gemaakte kosten .... hard feelings die zijn er zeker .. het hele recht systeem deugt niet en misdaad word beloont ik ben overal klaar mee ze zoeken het maar uit het kan bij mij niet door de beugel daar waar 2 persoonen wat kopen..... dit alles zegt mij genoeg over het hele recht systeem van ons land.
gerrit de gram

Laatst bewerkt door een moderator:
Ai ! Gerrit,
Ik voel heeel erg met je mee kerel!!
Helaas weet ik hoe dit allemaal voelt!.
Ik ben in het verleden opgelicht, en iedereen loopt onbestraft nog in de rondte.
Het heeft tijd nodig, totdat het weer een issue is als in jou draadje.....
Machteloos ben je.
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van al je spullen.

Groetjes,
Eric.

Even om steken onder water, rare conclusietrekkingen en een discussie over het rechtsysteem algemeen etc voor te zijn:
De feiten zijn verteld, op verzoek TS gaat er even een slotje op..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back