Helimasters 2014 op 4,5,6 juli, weer in Venlo

haha dat hoor je me ook niet zeggen ;)
Enne vaak heb je ook nog wel leuke aanbiedingen in de stands qua heli's, accu's en onderdelen / tools.

... moet ik nu al de tickets kopen
of kan dat b.v. 1 week voor de masters?

voor mijn gevoel denk ik nu ..

gr. Uwe

hmwah, de vrijdag is meestal niet mega druk.. tenminste vorig jaar niet.
en er is genoeg ruimte op het veld.

Wat ik op de live-stream zag van zaterdag was ';t best druk ... maar denk niet dat de limiet al bereikt is. Verwacht wel dat er dan nog plek is, maarja... pin me er niet op vast ;)

Net nog thuis alles gecheckt,

dus ik denk, dat we de tickets volgende week kopen,
dan komt het goed,

gr. Uwe

Aanwezig... En misschien ben ik ook wel jarig dat weekend

Mooi niet, ik ben dat weekend jarig!!!! Was ik vorig jaar ook . Het blijft geen feest Rick ;):p

En Voor de benjamin piloten, Jesper, Tom en Robin, Respect en veel succes !!!!

Dit gaat echt een geweldig weekend worden!!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
En Voor de benjamin piloten, Jesper, Tom en Robin, Respect en veel succes !!!!

Bedankt Gevaho, ik kan het zelf nog niet geloven...

Ik ben vorig jaar voor de eerste keer naar heli masters gaan kijken, alles was zo groot en overweldigend. En nu binnen 4 maand, sta ik daar zelf op het asfalt...

Ik heb geen stress om mee te doen hoor, het is louter toeval dat ik sinds gisteren 4 keer langer op de sim zit dan normaal :rolling:

Zelf ben ik al veel te oud en te traag om ooit nog op niveau te kunnen vliegen. Des te meer gun ik het Jesper, Tom en Robin! Zet hem op mannen en maak er een paar mooie dagen van!!

Mooi dat er ook meerdere Nederlandse deelnemers zijn, alvast succes ik zal voor jullie juichen !!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Gevaho, ik kan het zelf nog niet geloven...

Ik ben vorig jaar voor de eerste keer naar heli masters gaan kijken, alles was zo groot en overweldigend. En nu binnen 4 maand, sta ik daar zelf op het asfalt...

Ik heb geen stress om mee te doen hoor, het is louter toeval dat ik sinds gisteren 4 keer langer op de sim zit dan normaal :rolling:

Proficiat heren! Echt wel goed bezig!

Zijn jullie de eerste Belgische deelnemers ooit op een Helimaster/3DMaster event? Ik kan mij er geen eerdere herinneren in elk geval.

Proficiat heren! Echt wel goed bezig!

Zijn jullie de eerste Belgische deelnemers ooit op een Helimaster/3DMaster event? Ik kan mij er geen eerdere herinneren in elk geval.

Jonas Schelpe en Michael Daris hebben enkele jaren geleden meegedaan aan 3DMasters. Robin heeft vorig jaar ook meegedaan aan heli masters in Nördlingen, Duitsland :)

masters valt midden in mijn vakantie dus ik ben het hele weekend aanwezig, misschien wel op de camping......

Back