Harsewinkel 2006

haha, goeie theo ;) Misschien dat we allemaal stuk voor stuk even om de 15 min moeten vragen of er ook ene nando op het programma staat.... misschien dat nando dan lekker naar voren wordt geschoven ;)

Verder kan iedereen in de nacht vlucht meedoen, dan heb je altijd wel kans.

Hoi hier even wat nieuws...
Na 2 keer langsharsewinkel te zijn gereden dit weekend en omdat ik helaas volgend weekend niet kan komen, toch mijn foto bijdrage van de afslag harsewinkel.

Vanuit Eext via emmen, Osnabrück richting Bielefeld... 2 uur rijden.
normal_IMG_2658.JPG

Bij dit bord afslaan..

Het was op 28 mei mooi weer met behoorlijk wat bewolking... helaas wat veel wind. Hoe het weer komende tijd is weet ik niet, in de rest van Duitsland echter niet mooi. Het gaat morgen zelfs alweer sneeuwen hier :?

Nog wat kiekjes van de omgeving..

normal_IMG_2652.JPG

normal_IMG_2651.JPG

Groeten Vincent en natuurlijk veel plezier allemaal!

Ondanks dat ik niet meer vlieg...omdat ik er simpelweg geen tijd meer voor heb, ga ik er toch heen. Zie ik m'n ex-clubgenoten ook nog eens. Hopen dat 't weer een beetje goed is, gaat weer gezellig worden. En een mooie gelegenheid om wat van m'n spullen van de hand te doen, voor zover ik ze in m'n Arosa gepropt krijg :P

wij zijn ook van de partij met een man of 6 vanaf vrijdag :lol: hopelijk helpt het weer nog een beetje mee heb er nu al super veel zin in

groetjes Dennis

Ben er als alles goed gaat, Donderdagavond al.

Dus mocht je je vrijdag dus rondlopen/vervelen en je ziet een Nederlandse (Donker Grijze) VW Sharan met groene tent, zeg even hallo ;)

ik zie je vrijdag wel tenminste als het weer goed blijft enzo 8)

Ik kijk zeker 4 keer per dag naar de voorspellingen en het schommelt enorm. Dan is het weer 20 graden dan weer 17 enz enz. Verschillende meteodiensten spreken elkaar ook steeds tegen.
Nou ja, de minimum voorspelling is 16 en de maximum momenteel 20. Dat zal over een paar uur wel weer veranderd zijn dus laten we het erop houden dat het er ergens tussenin zal worden.
We nemen gewoon alles mee. Trui, winterjas en korte broek :wink:

mmh op wetteronline geven ze kans op regen voor zaterdag en droog op vrijdag en zondag
alleen koud koud koud 13 tot 16graden, en 2 graden 'snachts... bbr.

Kris

Ik denk dat ik Zondag maar optijd ga vertrekken, Voorspelling hedenochtend voor Zondag is 13graden..... Das echt koud en heb geen handschoenen en winterjas ingepakt.

Het wordt met de dag minder warm. :evil: Gelukkig wel droog. Dat heb ik in Harsewinkel ook wel eens anders meegemaakt.
Ik heb een Partytent gekocht en drie stukken zeil zodat we in ieder geval beschut kunnen zitten. Met een aarzelend zonnetje en wat extra kolen op de BBQ kunnen we het misschien dan toch nog lekker warm stoken.

Na ja laten we er maar weer het beste van maken.
Moet ik nog een warme jas voor je meenemen Eric?

Theo zei:
Moet ik nog een warme jas voor je meenemen Eric?

Theo, bedankt voor het aanbod. Maar kleren heb ik genoeg, nee geen winterjas maar voldoende kleding om eventueel een aantal lagen overelkaar aan te doen. Heb zelfs een regenjas bij mij (en een zwembroek, je weet maar nooit)

Mocht het echt vreselijk weer worden, ik kan mijn auto ombouwen tot picknickplaats met tafel (met verwarming en rookvrij) voor 4 personen.

Hopelijk valt het allemaal mee en maken we er ook dit jaar weer een dolleboel van. :wink:
Tot morgen!

we maken er gewoon het beste van en dan zien we wel hoe het word.
in iedergeval vast wel gezellig :celebrate: :D

ik weet niet of ik nog wel ga met dit slechte weer... ik heb mijn 2m zwever nog niet af en krijg vandaag mijn nieuwe extra ;) Dus lastige keuze.....

momenteel staat op wetteronline vrijdag 17 en zaterdag 16 graden. ik vind alles best zolang het maar droog blijft!

de eerste auto hebben al vast gestaan, maar veel blubber is er niet op de camping zum flugplatz. heb een mooi plekje (oude stekje) hopelijk kan ik hem vrij houden tot morgen avond. maar verwacht geen problemen. het regent nu een klein beetje, maar zit droog en uit de wind. nog even de tent inrichten en dan kan alvast aan het bier!

groeten van die malloot die er nu al staan ;)

Back