@Gertjan
Heeeeee kijk hoe ik het heb, Japio is dus best wel goed bezig.
De groef voor de vitonring moet ik er nog insteken.
Hier de achterkant daar is goed te zien dat het smeringspijpje van 2mm door een steuntje gaat en dan naar het lager, ook gewoon los erin gestoken. De schroeven om de as-tunnel vast te zetten aan de voordif moeten nog ingekort worden natuurlijk, wandt dit is een proefopstelling.
Hieronder wat Martin bedoelde met het reduceren van de kero (met5% turbineolie) doormiddel van een injectienaald en ik heb een brandstoffilter gebruikt die gewoon in een modelbouwwinkel te koop is, wel natuurlijk even het filter verwijderen voordat de injectienaald erin gaat en de injectienaald aanpassen zoals hier op de foto en in de vorm van het filter net zoals ik het heb gedaan.
Doormiddel van verschillende dia van de naald (te koop bij de apotheek) kun je de hoeveelheid van brandstof bepalen die naar het lager gaat, nooit te weinig natuurlijk.
@Gerald
Gaaf freesbankje toppie hoor, nu ben je gelukkig niet meer afhankelijk van iemand anders en kun je je spullen maken wanneer je wilt en wat je wilt net als ik, ik heb ook alles in huis om alles te maken en dat is wel erg fijn. Oeps en nu de gereedschappen nog, maar dat zal ook wel goed komen denk ik, meestal is dat duurder als de hele freesbank, dat is mijn ervaring men kast ligt vol van die spullen, ma ja je hebt het nodig om wat te kunnen maken.
@Ger
Ik heb de spullen weer eens voor de dag gehaald, hoe vindt je dat Ger ??, toch een goede insteek denk ik zo en als ik eenmaal bezig ben dan ga ik meestal als een speer. Maar eerst men werkplaats op orde brengen en dan zal ik eens kijken wat ik nog moet maken enz enz. Misschien gaan we de Wreng 44 as woensdag eens opstarten en testen.
Op dit moment ben ik ook een cnc foamsnijder/router een comby dus aan het maken, schiet ook al op, dan kan ik meer dingen maken voor mijn airliners enz enz.
De beloofde spullen liggen al klaar en zal ik meenemen naar Rozenburg en heb jij genoeg mag je het verder vergeven aan mensen die er wat aan hebben.
Groetjes de nachtbraker ( kon ni slapen ) ik hoef me trouwens niet te verantwoorden hier, maar ben jullie wel voor wat betreft de eventuele reacties daarover.
Truste allemaal hihi