Jaques
Forum veteraan
Grrrrrrrr.......Pijnlijke gelijkenis hoor die man....
Dank je, vind ik ookDe kleur is toch wel oké vind ik hoor Koos

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Grrrrrrrr.......Pijnlijke gelijkenis hoor die man....
Dank je, vind ik ookDe kleur is toch wel oké vind ik hoor Koos
Hij lijkt wel op je KoosGelukkig hebben wij geen poes in huis Hans,scheelt weer een kater
![]()
Dat is zeker waar Peter gisteren en vandaag een proefstukje gemaakt, en oordeel zelf maar:Mooi kleurtje ook trouwens.![]()
Dat had ik wel verwacht Koos, je moet het even zien en dan valt het oker-geel reuze mee. Ik vind het in ieder geval een mooie combinatie met het zwartBekijk bijlage 409114
Buiten bij daglicht, en ik ben er wel content mee, dus dat gaat hem helemaal worden.
Gr Koos
Post 565, pagina 29... (daar vind je het antwoord)Geschilderd met Admiraty ? Of met Vallejo ?
Kijk Piet geeft het antwoord al, wel op blijven letten hee HenkPrima combi Koos, ziet er fantastisch uit. Geschilderd met Admiraty ? Of met Vallejo ?
Perfect hoorDat is zeker waar Peter gisteren en vandaag een proefstukje gemaakt, en oordeel zelf maar:
Bekijk bijlage 409113
Bekijk bijlage 409114
Buiten bij daglicht, en ik ben er wel content mee, dus dat gaat hem helemaal worden.
Gr Koos
Over priegelwerk gesproken....Tjonge, jonge, mijn directrice bouwt ze sneller dan ik![]()