Guillows Hawker Hurricane

Zonet een projectje afgewerkt van Guillows, het betreft een Hawker Hurricane 16.5 inch in balsa
De volledige topic kan je zien op

[mod]Gelieve niet verwijzen naar een ander forum voor een bouwverslag. Je kan het bouwverslag gewoon hier neerzetten lijkt mij.
B.v.d.
Moderatorteam MBF.[/mod]

021.JPG

023.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie kist, maar eh.... als je hier een bouwverslag aanmaakt, dan kan je die toch ook hier neerzetten? Kruisverwijzen wordt volgens mij niet zo gewaardeerd hier..

En als het bouwverslag hier gemaakt zou worden, zou ander forum eventueel de link kunnen weigeren. M.a.w. dubbel werk voor de bouwverslagger. Ik heb geen bezwaar tegen zo'n verwijzing, waar zijn internet en links anders voor? Vaak al in andere, niet NL, fora verwezen naar bouwverslagen hier MBF.

Bedenk dat een bericht als dit bijvoorbeeld van Jürgen Heilig, weliswaar geen bouwverslag, dan ook niet zou kunnen: [126718] wall-halla-2011-a-2

Ik heb bovenstaande ook even aan alle moderatoren doorgegeven. (middels waarschuwingsbordje
report.gif
bij elke gebruikersnaam)

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet mee eens Ron. Als een topic daar wordt gewijzigd of verwijderd om wat voor reden dan ook dan ben je hem hier kwijt.

Dan is dat pech, voor die ene keer dat zoiets voor komt, maar m.i. geen reden om zulke links te weigeren. Sterker nog, dan zou je alle links wel kunnen weigeren: homepages, shops, evenementen, meetings ... Om van deep-linking maar te zwijgen (daarmee zou je wel weer mooi die vermaledijde verwijzingen naar HobbyKing produkten de nek om kunnen draaien ;)) Even een heel hypothetische situatie :mrgreen: : ik zou het ten enen male verrekken om een bouwverslag in meervoud te maken, wat mij betreft zou het 'take it, or leave it' zijn, veel te veel zinloos overbodig werk. Wat dacht je bijvoorbeeld van 'mijn' stickies op RCGroups, en andere compilatiedraadjes van mijn hand daar, waar ik hier op MBF regelmatig naar verwijs
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=606703
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=240993

Je krijgt zo ook een vreemde ongelijkheid: iemand mag wel naar een draadje/discussie van ander verwijzen maar die persoon mag het zelf niet.

Laatst bewerkt:
Ron, ik deel die mening niet.

Moest de link in dit topic offline gaan (zoals nu eigenlijk het geval is). Dan heeft dit topic nog 0,0 waarde en inhoud.

Als een topic waar met een linkje naar een bepaalde motor word verwezen (meestal staan er in het draadje nog specs). Moest dat offline gaan kan je zelf meestal nog makkelijk een gelijkaardige motor vinden. En heeft het topic nog wel waarde.

Mvg,

Laatst bewerkt:
We gaan nu lekker offtopic maar het is niet meer dan een copy/paste om het hier ook neer te zetten. Is echt geen dubbel werk. Het maken is het werk en het ook hier plaatsen nauwelijks. Ik zou het wel mooi vinden als het hier ook wordt neergezet. Lijkt een leuke toevoeging.

Ron, hetgeen waar jij naar verwijst is een discussie en geen bouwverslag. Een bouwverslag is primair om te laten zien wat je aan het bouwen bent en waar de leden al dan niet wat over willen roepen. Nu is het een link waar je hier verder niets aan hebt. Je gaat hier geen discussie voeren over iets waar op een ander forum een bouwdraadje wordt bijgehouden.

Nou, we merken wel of het verslag hier gaat komen, anders kan hij wel op slot. ik wacht het nog even af.

@Burp: Klopt Offtopic, dat laat dan ook ineens goed zien wat er gebeurt als de link verdwijnt.

Ik denk dat je hem best direct op slot doet. Ik denk dat het beter is dat Frankben er gewoon een nieuwe aanmaakt.

Mvg,

Back