gravitycutter

das een snelle reactie :pc: eens effen ebay ed afspeuren dit lijkt mij ook een mooi systeem. Ik wil niet te veel investeren want als het snijden goed bevalt wil in de cnc bouwen zoals op F3K.nl

das een snelle reactie :pc: eens effen ebay ed afspeuren dit lijkt mij ook een mooi systeem. Ik wil niet te veel investeren want als het snijden goed bevalt wil in de cnc bouwen zoals op F3K.nl

Er is de laatste week veel gebeurd en het verslag wordt komend weekend aangevuld.
Bestel niet de materialen die in het huidige verslag staan. Het kan beter en veel goedkoper!!!
Zoals gezegd, dit weekend meer

Theo ik zal zekers van het weekend even kijken want ik denk dat het toch die zal worden. Ik heb vanmiddag het buurjongetje zijn treintrafo afgepakt en dit werkt ook goed later wel terug gegeven hoor hij hoopte dat hij stuk ging dan kreeg hij en een nieuwe trafo en een trein dus wel eeven een nieuwe lok samen met hem gehaald voor het lenen.

Heej Heej een een echo echo-posting ting ting ... dat dat krijg krijg je je met met die forumupdatessss.

...tijdens het posten! posten! :rolleyes: :rolleyes:

Geweldig linkje Robert!

Laatst bewerkt:
Oh... hum... ******** edit :mrgreen:

Doet er niet toe... je hele handleiding is kundig en aan te bevelen om door te doorlezen! Must!

Laatst bewerkt:
De rollen zijn binnen!

Ik heb betaald:
Aan Skyking: E265,51
Aan kabinet Rutte: E62.66
Totaal: 328.17

per rol: 25.24 euro.

Nu nog verzenden naar jullie.

Ik zal even uitzoeken wat het verzenden binnen Nederland kost en enveloppes ritselen.

Jullie kunnen me helpen door mij een PB te sturen met je adresgegevens. Dan beantwoord ik die met het eindbedrag en mijn rekeningnummer.

Na het weekend weet ik wat kosten voor bubbelenveloppes (11 van die dingen gappen op mijn werk gaat me te ver) en verzenden zijn. Dan volgt de PB met betaalgegevens.

@Busking: jouw pakketje, en dat van 8 anderen, is vandaag op de bus gegaan.

Morgen gaat een volgende pakketje weg.

En zijn er twee mensen die nog niets van zich hebben laten horen.

Laatst bewerkt:
Back