graupner trainer 65

• Topicstarter Topicstarter theone
  • Startdatum Startdatum
T

theone

Guest
Ik heb een modelvliegtuig nl. GRAUPNER TRAINER 65 spanw. 1690mm gekocht.
Het is een ARF en het moet nog alleen in elkaar worden gezet er is wel een handleiding. Deze handleiding is in vele talen maar niet in het Nederlands. Ik kan nu wel Engels maar de meeste woorden zijn specefieke modelbouwwoorden en ik versta er geen jotta van :?
Kan iemand mij hierbij helpen of kan iemand mij zeggen waar dat ik deze handlijding in het nederlands kan vinden als die er tenminste in het nederlands is. Alvast bedankt.

Wat wil je weten? Denk niet dat er een nederlandse handleiding is. En opzich is het ook vrij simpel om hem te bouwen. En wat vertalingen zijn geen probleem, als je het duitse/engelse woord hier neer zet waarvan je de betekenis wilt weten.

Had het ook al in je andere topic gevraagd, maar wat voor motor ga je er op zetten?

De motor was bij het vliegtuig inbegrepen het is een O.S. MAX 61 FX

misschien wel iets te overpowered.....

als je moet leren vliegen, heb je maar weinig vermogen nodig. Maarja als je die toch al hebt, en niet met het gewicht in problemen komt, kan je wel goed vertikaal. :wink:
Kan je met 1/4 gas goed vliegen.

Gewicht zal met de .65 OS precies goed zijn. Ik heb lood in de neus hangen met m'n .53 Irvine. Motor zit ook al op het uiterste puntje van de steun :P

Back