Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Te koop gevraagd deze 1/36 vintage Graupner bouwdoos. Een gebouwd exemplaar is ook prima en dat geldt ook voor een gedeeltelijk gebouwd of beschadigd model. Ik zou zo'n model willen ombouwen naar een Kriegsfischkutter.
Bedankt, die Kleinanzeigen had ik ook al gezien. Jammer genoeg veelal alleen ophalen of naar mijn smaak te hoge prijzen. Ik heb wel een berichtje naar de verkoper van het ongebouwde model gestuurd. Er is een 1/35 bouwdoos van Modellbau Wikinger die ook nogal prijzig is ( een kleine € 300 ) en het is de vraag of dit resin model wel geschikt is voor rc (wellicht te zwaar).
Bausatz: Kfk V5530 Kriegsfischkutter (kurz KFK) in 1/35 der ehemaligen deutschen Kriegsmarine von Modellbau Wikinger. Technische Daten Modell: Länge ca.: 650mm Breite ca.: 170mm Maßstab: 1/35 Inhalt Bausatz "Kriegsfischkutter V5530" Rumpf: 1x Rumpf Kriegsfischkutter Kfk in 1/35 aus Gfk...
Special Navy Model in 1:72, SN72007 is een NIEUWE uitgave uitgebracht in 2025 | Inhoud, Previews, Recensies, Geschiedenis + Marktplaats | Kriegsfischkutter | EAN: 8595593132303
www.scalemates.com
In principe wil ik die 1/72 kit alleen gebruiken om onderdelen uit te vergroten naar 1/36 zoals het geschut platform etc.