gopro 3+ black edition aanbieding

Daarnaast werkt de kopersbescherming ook niet zo vlekkeloos als je zou denken. Ik heb genoeg gehoord van mensen die daar nooit wat van horen als ze een zaak indienen. En ik zou als Ebay ook niet reageren als je zoiets serieus gaat kopen. Dan blijven ze bezig. Je mag best van mensen verwachten om enigszins gezond verstand te gebruiken.

Paypal is langzaam en als de koper aantoont dat het goed verstuurd is en ontvangen: daaaag geld

En je hebt maar 30dagen dacht ik: dus China en wat rekken en je hebt pech

Maar goed: als het klopt heb je een van de vrachtwagen gevallen GoPro en ben je blij hoop ik
(Niet negatief bedoeld hoor!)

Een go Pro wordt niet voor een paar tientjes gemaakt, de chipset (Ambarella A7) is een aardig dure en westers geproduceerde Chipset. Zelfde geld voor de chipset in de Mobius en in diverse andere dash cams. Het feit dat het in China wordt geassembleerd wil zeker niet zeggen dat het goedkoop is. Ambarella komt uit de VS, en is een beursgenoteerd bedrijf aan de NASDAQ: http://www.marketwatch.com/investing/stock/amba

De Go Pro is natuurlijk wel achterlijk duur, voornamelijk door marketing kosten die ze moeten terugverdienen. Maar voor een paar tientjes wordt de Go Pro echt niet geproduceerd...zeker niet de black editie. Ik denk dat de productie kosten voor een black editie zeker +150 euro zullen zijn, maar dat is een grove schatting. De silver editie is een ander verhaal, die gebruikt een oudere en heel veel goedkopere chipset (daarom kan de silver ook geen hoge resoluties en framerates aan).

Deze verkoper heeft wellicht hier en daar wat gestolen, voor 50 euro kan niemand ze aanbieden...zelfs go pro niet zonder onder de kostprijs te gaan zitten. Maar de kans dat je niks krijgt lijkt me stukken groter:)

Klopt ambarella chip in de black is vrij prijzig alleen silver + kan tegenwoordig ook 60fps op 1080p

Paypal is langzaam en als de koper aantoont dat het goed verstuurd is en ontvangen: daaaag geld

En je hebt maar 30dagen dacht ik: dus China en wat rekken en je hebt pech

Maar goed: als het klopt heb je een van de vrachtwagen gevallen GoPro en ben je blij hoop ik
(Niet negatief bedoeld hoor!)

45 dagen meen ik....

Nou, hij is inmiddels verzonden, dwz ik heb een mailtje gekregen dat ie is verzonden.
Als ik een kwaadwillende verkoper was, had ik het geld al geincasseerd en niets meer van mij laten horen.

Als ik een kwaadwillende verkoper was, had ik het geld al geincasseerd en niets meer van mij laten horen.

En als IK een kwaadwillende verkoper was, zou ik zeker opgeven dat e.e.a. verzonden was. Dan gaan klanten op hun spullen zitten wachten i.p.v. claims indienen ;-) (en de claimperiode loopt intussen rustig af)

Maar ik hoop voor je dat je echt iets camera-achtigs opgestuurd gaat krijgen!

Nou, ik hoop het voor je, maar zoals hier is gezegd: als de koper kan bewijzen dat hij iets heeft verzonden kan Ebay niks meer betekenen. Dus bijna gegarandeerd dat je een baksteen krijgt. Niet gemeen bedoeld hoor, maar geen enkele verkoper zou voor deze prijs een Gopro verkopen en het lijkt mij nog steeds naïef om op een aanbod van een verkoper die pas actief is, geen feedback heeft, zonder foto en tegen een absurde prijs het product aanbied in te gaan.

Er zijn zat aanbiedingen die goedkoop zijn en die echt lijken en het ook zijn ;)
Het betreft dan soms de doos zonder inhoud of een loos show/vitrine model
Als het er dan bijstaat (kleine letter natuurlijk) dan is het geldig.

Nogmaals succes en ik duim voor je!

Er zijn ook andere, veel goedkopere, alternatieven voor een go pro, welke voor onze toepassingen vaak zelfs geschikter zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou... noem er is een die met de beeld kwaliteit gelijkwaardig is ?

Die reclame mag gewoon hier hoor.. Anders zouden we alleen nog maar over ''dingen'' en ''apparaten'' praten en daar wordt het ook niet duidelijker op :rolling:

Bijvoorbeeld idd. Go pro 3 black kan wel in hogere resoluties filmen en hogere fps....maar voor amateur opname is bovengenoemde camera een alternatief welke kwa prijs/kwaliteit een stuk gunstiger is dan de go pro 3 be

Laatst bewerkt door een moderator:
Back