GooseV2 bouwverslag.

Helaas nog geen maiden dit weekend. De wind komt uit het noorden waardoor het over de duin komt. Hierdoor is er turbulentie, geen geschikte condities voor een eerste vlucht.
Morgen ochtend ziet het er goed uit dus als het daadwerkelijk is zoals windfinder nu aangeeft ga ik morgen vroeg naar het meer.

Vandaag zat er iets leuks in de brieven bus . . de letter voor de GooseV2 , bedankt Winfried!

Mvg,

Bart

a13792513-98-Build%20%28753%29.jpg

a13792515-187-Build%20%28754%29.jpg

a13792517-182-Build%20%28755%29.jpg

a13792523-218-Build%20%28758%29.jpg

a13792511-108-1.jpg

Vanochtend naar het Oostvoornse meer geweest voor de maiden flight. Deze keer zelfs twee cameramannen mee, mijn zoon Lucas heeft de video gemaakt en @Vinze heeft foto's gemaakt (deze zal ik later posten).
De maiden is goed gegaan het model vliegt als op rails. Door de lage vleugel belasting kun je op 1/4 gas rondjes vliegen. Na 10m vliegen nog 40% in de lipo. Erg tevreden met het resultaat :)

Mvg,

Bart

Ik zie zelden op TV een horizon die recht staat... hier is het goed.
Even groot op het scherm. Mooi! Kan niet anders dan dat dit een succesvolle kit gaat worden. Top!
Wel heel strak water... geen golfje...
Gr Bas

Bedankt Bas! Er zijn er inmiddels al best een aantal bouwdozen onderweg. Ik ben benieuwd wanneer we de 1e GooseV2 ergens zien opduiken.

Mvg,

Bart

Fantastisch Bart :banana:
Mooi vliegbeeld en een prachtig resultaat, proficiat!
Je mag trots zijn op de V2 :thumbsup:
Ik heb genoten van je bouwverslag en wens je nog vele geslaagde vluchten toe :yes:

Groeten Ralf

Mijn complimenten voor dit prachtig gebouwde en mooi gevlogen toestel.
Ik heb dit verslag met veel plezier gevolgd en gelezen.:worship:

Grt John

Nog gefeliciteerd met je geslaagde maiden Bart. Heb vandaag mijn kit mogen ontvangen hoor bij rc-europe dat het snel gaat met deze kit vandaar ook iets langer wachten.
385A93DD-8C20-4C83-91A7-E035CC31FF54.jpeg

D9A7639B-86BB-413D-B3DE-01CE7DD054E1.jpeg

4772033C-A136-4A1F-ABBD-FCC83E760980.jpeg

Ziet er op het eerste gezicht goed uit. Volgende week maar eens gaan starten met de bouw.

Gr.

Peter

Zonde om te bouwen! Nu al gevestigde klassieker in spé![emoji39]Haha...
Mooie kit! Veel bouwplezier.

Nu eens snel een nieuw draadje zoeken om te bejubelen... ehhhh... ah!
De Starlet van Ton! Wie doet er mee?

Jubelspam! Zou het bestaan?
Gr Bas

.
Geweldig resultaat weer Bart! :thumbsup:
Mooie foto`s ook, genieten weer!
Happy landings en veel plezier met het nieuwe project!

Groeten, Ramses
.

Gefeliciteerd, super compromis tussen schaalgetrouwheid, bouwgemak en vlieggedrag. Ik bedoel daarmee dat je model op al die aspecten heel hoog scoort en dat vind ik erg knap. Ik heb niet direct water id buurt, maar als je je kunsten op een dhc beaver, bearcat, of burgertoestel loslaat koop ik meteen je kit. Maar die vind je vast niet origineel genoeg, ha ha.

Gefeliciteerd met de eerste geslaagde vlucht, zeer zeer fraai! En mooie foto's, daar kun je mee thuis komen!

Clear skies and many happy landings,
Jurgen

Back