GLOBAL3D Het nieuwe 3D Wereld platform

Ziet er gezellie uit de regen.....:(
Ben vandaag maar naar Eext geweest voor de Grand Tracktor pulling wedstrijden (is een half uurtje rijden voor mij) en zeeer goed weer gehad,2 buitjes maar vooor de rest volop zon:banana:.........Me kop is zelfs verbrand....gggrrr:mad:

Tussen de buien door was het erg vermakelijk, veel bekende mensen tegen gekomen... Kort om, Super gezellig!!

ben vandaag ook geweest en we hadden ook maar 3 kleine buitjes.
in helmond was het erger:hammer:

In Eindhoven was niks aan de hand, enkel een klein buitje

Ach paar buien maar dat mocht de pret niet drukken.

Prima vermaakt vandaag en complimenten voor Walter en de rest Vd organisatie en medewerkers.

Top georganiseerd ... Mooi Event , volgend jaar ben ik er zeker weer bij [emoji108]

Niemand het nachtvliegen gezien?!

Dan heb je wel het beste gemist vrees ik..

was gewoon in 1 woord adembenemend..

Vooral toen ze met 2 heli's tegelijk en vlak bij elkaar helemaal los gingen in het licht van 2 grote zaklampen.. die jongens waren zwaar gestoord gewoon, zulk vliegen had ik nog nooit in daglicht gezien, laat staan in het licht van 2 lampen. Ze werden gewoon compleet loco.

ziekelijk en adembenemend goed gedaan van team nr 4..

als die het nachtvliegen winnen is dat absoluut verdient.

team 2 was ook cool.. muziek was ook gaaf gewoon.

kwaliteit van de video's is uiteraard miserabel maar ik kan je verzekeren.. dit moet je ooit is live gezien hebben :)

Laatst bewerkt:
Het gekke was. We kwamen daar 11:45 aan, maar bleven hangen bij de tent van ERC Market. En toen was het 12:30 :(
Heb Jeroentje nog wel ontmoet, en Joeribar. Derest niet. :frustie:

Hey allen

Weet er eigelijk iemand waar de uitslagen zijn te vinden ? Tot gisteren stonden die zeker ook nog niet op de site van 3D Global
Grtjs Blitske

ik ben wel ff bij koen geweest en een nieuw kapje gehaald voor de oxy.

Helaas de tijd een beetje vergeten daarna en 12 uur was zo gepasseerd. ..

ik was er wel om 12:00 uur en kwam toch de een of andere tegen, Bas, Koen, Joeri ...
en ook oude bekende, die niet afgesproken hebben, b.v. Anton !

... is ook niet zo erg, het was veel te zien, dat was nog belangrijker,
dus : ik ben volgend jaar ook weer, en misschien ook maar 's nachts,

bedankt iig aan Walter Robijns en Nik Johnson voor hun gigantisch werk !

Back