GEZOCHT Glasfiber romp t.b.v. Brian Taylor P-51D 69"

Jaap,

Klopt wat Tom & Jan schrijven, als je voor het eerst de tekening(en) ziet, dan denk je OJE??? maar naar enig bestuderen blijkt dat het zeer doordachte eenvoudige constructies zijn :D

De moeite waard om eens zo'n kist te bouwen, als je tenminste een Balsa-vreter bent...............

Grts,

Appie

@Jan

Is die P-47 nooit afgekomen dan, omdat je zo specifiek zegt dat je er aan begonnen bent?

Appie,
Ja ik begin nog pas maar inderdaad ben ik handiger met hout dan met andere materialen.
Zal ik wel van mijn vader hebben, die was timmerman.

Met kunststoffen e.d. zit ik altijd onder, en hetgeen wat onder moet zitten is nog steeds niet gedaan. (laatst weer eens een randje kit moeten aanbrengen in de keuken, tjezis wat een troep).

@Jaap,

Ik was destijds een redelijk stuk op streek, maar mijn bouwen ging (gaat) zo langzaam, het schooooooooooooot maar niet op . . . :nooo:

Dus dan is de keuze: of meerdere relatief eenvoudige modellen bouwen, of na 4 (5?) jaar eindelijk een (1) kist klaar hebben.

Ik heb toen voor het eerste gekozen.

Maar ik heb er wel spijt van dat ik toen alles wat ik al had voor de P-47 (vleugel voor 70% klaar, kielvlak en stabilo voor 50% klaar, romp: kleine stukjes klaar, motorkap, canopy, spinner, wielen, retracts, ventiel, servo's, etc.etc.) verkocht heb . . . :yes:

jan

Jaap,

gewoon aan beginnen en jezelf GEEN tijdlimiet stellen maar gewoon lekker door knutselen :lol:

Grts,

Appie

Back