Gezocht bouwtekening Ohio

Hallo modelbouwers,

Ik ben al een tijdje aan het meelezen hier op het forum en heb nu ook maar eens een account aangemaakt. Ik ben al lang met modelbouw bezig maar de laatste paar jaar had ik helaas geen tijd voor de modelbouw. Daar gaat nu weer verandering in komen, ik ben bezig al mijn projecten op te knappen en zal daar binnenkort wat foto's van plaatsen. Maar ik wilde ook iets nieuws gaan bouwen, uiteindelijk heb ik gekozen voor een duikboot. Na enige zoeken op internet besloot ik dat het een Ohio class sub moest worden. Dus nu ben ik op zoek naar tekeningen van een Ohio duikboot.

Dus als iemand iets heeft liggen of weet waar ik ze kan downloaden/kopen hoor ik dat graag.

Groeten,
Wim

Ohio

Ja die site had ik ondertussen ook gevonden maar helaas hebben ze geen Ohio. Ik ben al op tientallen sites geweest over model subs en alle links gevolgd maar tot nu toe geen Ohio kunnen vinden. Maar de Ohio is al wel div malen gebouwd ook in Nederland, ik kan er alleen geen bouwpakket of tekening van vinden. Vandaar dat ik het hier eens vroeg, mischien dat iemand hier op het forum me kan helpen. Digitaal ergens downloaden zou het mooiste zijn.

Heb Creac al even een mail gestuurd.
Wacht op antwoordt,en als ik meer weet hoor je het .

Back