Gezocht: benzine powerboat vaarder Belgisch limburg

Hallo allemaal, heb op korte tijd een hele verzameling boten bij elkaar gesprokkeld. Zowel electro als benzine. De laatste 2 aanwinsten waren een Apache big chief met 35cc mathe en een nog niet volledig afgewerkte ppb skater met zenoah. Nu hebben we ons tot nu toe altijd beholpen met afstelling van motor/trimms enz. Maar toch zou ik eens graag een meer ervaren oog er eens naar laten kijken. Ook voor het afbouwen vd skater heb ik nog wat hulp nodig. Ben zelf van Lummen bij Hasselt. Hopelijk voelt iemand zich geroepen een leek wat bij te leren!
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Dag Verdi
Dat moet geen probleem zijn. Daar willen wij wel mee helpen, heb je ergens een water waar je kunt varen ? Zo niet kom dan eens op een zondag ochtend naar de Landsard in Eindhoven, daar kun je van 09.00 - 13.00 uur elke zondag varen en is er ook hulp om jouw boten af te stellen. Kijk eens op home Volgens mij ken ik ook die Apache die je gekocht heb, daar heb ik ook meegevaren voordat ik deze verkocht heb. Als het goed is zitten er stickers van "cigarette" op.
Je kunt ook een keertje naar hier komen, ik woon in Sittard.

de groeten
Jan

Hallo Jan, geloof inderdaad dat de boot van jou geweest is. Heb wel wat probleempjes ermee. Niet stabiel, er komt water binnen, motor slaat snel af... Nu vandaag heb ik geen meter kunnen varen want hij wou niet starten. Heb gemerkt dat ik maat een heel minieme vonk heb, dus ga eens een andere bougie proberen. We varen steeds hier op het kanaal met de benzines en electro op een vijver. Heb al wel eens iets gehoord over Eindhoven, maar dat is een heel stukje rijden, maar gaan we zeker eens doen!

Ik dacht dat ik nog een ontsteking hier heb liggen, zal de komende week eens zoeken dan heb je wellicht een betere vonk. Hoe komt er dan water in, ik heb er in elk geval geen problemen mee gehad.

gr
Jan

Hallo Jan, als ik hem zo in het water leg komt er vanachter ergens wat water binnen. Volgens mij aan dat systeem met die bolletjes dat het water moet afvoeren. Na een 2 minuutjes varen(langer heb ik voorlopig nog niet kunnen varen door de problemen) komt er toch een 2 a 300ml water uit.

Mvg
Dieter

Die zelflozers/autobailors kan je openmaken.

Met wattentip en schoonmaakmiddel reinigen , en 't balletje oppoetsen.

Eerst afwasmiddel , spoelen , ontvetten (aceton/remmenreiniger)

Indien balletje niet mooi rond meer , nieuwe halen in 'n schietsportwinkel of bij MTL.

Dag Verdi
Dat moet geen probleem zijn. Daar willen wij wel mee helpen, heb je ergens een water waar je kunt varen ? Zo niet kom dan eens op een zondag ochtend naar de Landsard in Eindhoven, daar kun je van 09.00 - 13.00 uur elke zondag varen en is er ook hulp om jouw boten af te stellen. Kijk eens op home Volgens mij ken ik ook die Apache die je gekocht heb, daar heb ik ook meegevaren voordat ik deze verkocht heb. Als het goed is zitten er stickers van "cigarette" op.
Je kunt ook een keertje naar hier komen, ik woon in Sittard.

de groeten
Jan

Hallo Jan, zou graag in het weekend bij je langstkomen, maar kan je niet bereiken via pm. Kan je me iets laten weten?

Mvg
Dieter

Handigheidje voor het werken met PB's , je ziet geen PB meer over het hoofd :smile:
Gebruiksinstellingen (links in horizontale blauwe balk)
-> opties wijzigen
-> pop-up venster tonen bij nieuwe privéberichten
en/of
-> e-mail notificatie ontvangen bij nieuwe privéberichten

PM lezen

Handigheidje voor het werken met PB's , je ziet geen PB meer over het hoofd :smile:
Gebruiksinstellingen (links in horizontale blauwe balk)
-> opties wijzigen
-> pop-up venster tonen bij nieuwe privéberichten
en/of
-> e-mail notificatie ontvangen bij nieuwe privéberichten

Dag Ron,

Dank je wel, maar dat had ik al. Vanwege drukke werkzaamheden heb ik helaas niet altijd de tijd om in te loggen en te kijken of er een bericht is.

Dan kan het dus even duren voordat ik een pm beantwoord, helaas is het niet anders.

de groeten
Jan

Back