Gez: Iemand in 010 of omgeving die wil meehelpen

Nadat toe was aan de volgende stap heb ik na mijn MJX F45 een E-Rix 450 gekocht. Daar ben ik nu mee aan het oefenen maar zou het leuk vinden als iemand uit de buurt van 010 (Rdam) mij wat verder op weg zou kunnen helpen met vliegen.

De zender e.d. is al afgeregeld en de verkoper heeft getoond dat de heli keurig kan hooveren e.d. dus dat lijkt wel goed te zitten. Wel heb ik na mijn eerste poging nu een kromme hoofdas (die is er al uit, nieuwe komt binnen) en is een staartvinnetje afgebroken. Ook daar is een nieuwe voor besteld. De zender is de FCX6, simpele 2,4Ghz zender die via de PC moet worden ingesteld.

Kortom... iemand ?

excuseer, even een typefout rechtgezet :mrgreen:

Dit is ook een modelvliegclub in de buurt van rotterdam..

ja, die wachtlijst..

ligt eraan wat je wilt gaan doen.
de vleugelvliegers hebben bij ons even een wachtlijst, bij de heli valt het mij dacht ik.

maar dan nog, kijken en spullen meenemen kan altijd.
nakijken hoef je geen instructeur voor te hebben, en praten/vragen ook niet

ja, die wachtlijst..

ligt eraan wat je wilt gaan doen.
de vleugelvliegers hebben bij ons even een wachtlijst, bij de heli valt het mij dacht ik.

maar dan nog, kijken en spullen meenemen kan altijd.
nakijken hoef je geen instructeur voor te hebben, en praten/vragen ook niet

Lijkt mij leuk om wat contacten op te doen en uiteraard was assistentie bij het (leren) vliegen met mijn heli te krijgen maar ook dingen als bijv. tips om de setup te verbeteren

Kom zaterdag ff langs zou ik zeggen...

Ik ben er vanaf een uur of 10, weet alleen nog niet wanneer ik er weer vandoor ga
er komt misschien nog iemand die een beetje bijstand zoekt, scheelt een keer dubbel vertellen :mrgreen:

En doorgaans lopen er op zo'n mooie dag meer mensen rond
niet alleen helimannen, maar ook vleugelmannen
doorgaans wordt je ook niet dommer als je daar eens een goed praatje mee houdt

Kom zaterdag ff langs zou ik zeggen...

Ik ben er vanaf een uur of 10, weet alleen nog niet wanneer ik er weer vandoor ga
er komt misschien nog iemand die een beetje bijstand zoekt, scheelt een keer dubbel vertellen :mrgreen:

En doorgaans lopen er op zo'n mooie dag meer mensen rond
niet alleen helimannen, maar ook vleugelmannen
doorgaans wordt je ook niet dommer als je daar eens een goed praatje mee houdt

Ik zal het even in mijn achterhoofd houden maar heb dan weliswaar al het e.e.a. te doen. Mss even op de motor langskomen, vliegen kan ik er toch niet :)

Hoezo niet?
Ik ben niet voor jan met de korte achternaam instructeur, en als je al kunt vliegen (er zijn er meer die zeggen dit te kunnen) moet je dit toch even testen ;-)

Maar maakt niet uit, als je wat te vliegen meeneemt is het goed, kom je om te praten is het ook goed :mrgreen:

Hoezo niet?
Ik ben niet voor jan met de korte achternaam instructeur, en als je al kunt vliegen (er zijn er meer die zeggen dit te kunnen) moet je dit toch even testen ;-)

Maar maakt niet uit, als je wat te vliegen meeneemt is het goed, kom je om te praten is het ook goed :mrgreen:

Haha, maar ik kom zeker een keer langs met mijn heli's ;-) ..vliegen met die MJX F45 gaat (vind ik) best aardig, met die E-Rix echter kom ik nog niet ver...

Back