Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
prop-er zei:Ik heb VCA 1 én 2, da's nog geen garantie voor veligheid....!
Ernst Grundmann zei:Twee keer zo snel? denk maar aan iets van 8 tot 10 keer zo snel. Die props zijn inderdaad echt heel erg gevaarlijk. Gek genoeg, of beter gelukkig, gebeuren er maar heel weinig ongelukken. Dat komt omdat de meeste van ons toch wel goed weten waar we mee bezig zijn. Deze foto's zullen hopelijk helpen om alert te blijven. En uit de stukjes tekst blijkt ook dat niet alleen de verbrandingsmotoren gevaar opleveren. Ook de elektromotoren kunnen heel gemeen "bijten". Ook die kleine dingen van de Blokker en dergelijke. Het zijn maar mini motortjes met kleine propjes maar een vinger kan er toch gemeen door verwondt worden. Ook met dat "speelgoed" moet je uitkijken!Bertus zei:Een beetje flinke prop draaid 2 keer zo snel als een cirkelzaag 8O
Mensen het is een prachtige hobby maar hou er wel je hoofd bij! Het is echt niet zo maar simpel speelgoed, ook die kleine dingen niet!!!!!!!!!!!!
prop-er zei:Als je een sterke maag hebt kunnen de volgende links je laten zien waartoe props en rotors in staat zijn....
Zelf heb ik ooit 5 hechtingen in mijn pink opgelopen van een 6.5cc-tje...
Mijn eerste en laatste ervaring met brandstofmotoren!
'Roel van Gogh'Roel van Essen zei:... Een stukje 3mm stalen staf afkorten met de Dremel en doorslijpschijf: Iets te snel willen gaan, dus teveel druk op de Dremel: PIEUW... vlak langs m'n oor...