Dat is een volkomen uit de lucht gegrepen opmerking...
Oh ja?
Laat ik nou zelf ook een tijdje een forum voor een club hebben opgezet en onderhouden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is een volkomen uit de lucht gegrepen opmerking...
Oh ja?
Laat ik nou zelf ook een tijdje een forum voor een club hebben opgezet en onderhouden.
Als je gaat vergelijken kennen hosting kosten veel uiteenlopende prijzen. Maar wat maakt het uit? Je maakt er een offtopic discussiepunt van omdat jij geen cent via dit forum mag verdienen met het aanprijzen van Bangood producten.
Ook 20.000+ gebruikers (waarvan een deel elkaar regelmatig in de haren vliegen)? Of zo'n babyforumpje zoals Jetforum of Varioforum, met een paar honderd leden en 1 post per week?
Verkeersvliegers moeten ook niet zo over het paard getild zijn, want jij hebt een modelvliegtuigje en jij weet dus dat een vliegtuig besturen geen reet voorstelt, toch?
Zoals ik al zei, uit de lucht gegrepen....
Duidelijk geen verstand van hoe het internet in elkaar zit.De hoster via whois even opgezocht maar Oxilion vermeld geen prijzen.
Jullie maken er toch zelf een discussiepunt van door dingen als kosten voor het forum als reden aan te geven, deze schromelijk overdrijven, en over “leveranciers die een doorn in het oog zijn” etc. te beginnen?
De hele discussie hier gaat over het feit dat jullie maar al te graag censuur plegen ten aanzien van leveranciers, simpelweg omdat er door het forum geen geld aan verdient wordt.
Ja, omdat jij het niet snapt dat jij gratis gebruik maakt van een forum dat naast de hosting kosten ook licentiekosten en een hoop werk kwijt is dat deels betaald wordt door adverteerders uit de modelbouw en vrienden. Je vind het dan geheel terrecht dat jij uit naam van Bangood geheel gratis en zelfs door hun betaald reclame mag maken?
En mocht je het niet weten, de mods vangen hier niets voor dan alleen maar de ellende en vermoeidheid van figuren zoals jij.
En ook hier zit je verkeerd. We hebben niets tegen het direct linken naar producten op welke site dan ook als hiermee het goed bedoeld is om een interessant product onder de aandacht te brengen of een ander te helpen in zijn zoektocht. Het (actief) linken middels betaalde links en eventueel youtube betaalde video's willen we gewoon niet omdat het simpelweg niet eerlijk is aan diegene die wel het forum steunen. Maar ik geloof dat we we je dat al vele malen uitgelegd hebben....
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij zijn de linkjes die hij aan het begin van z'n topics plaatst (allemaal?) ingekorte affiliate links.Hoe zit het met mensen die geen links plaatsen die geld opleveren, maar wel producten toegestuurd krijgen om te "reviewen " en deze reviews hier plaatsen. Die mensen hebben er toch ook voordeel bij?
En laat ik dan ook maar man en paard noemen. DutchRc bijvoorbeeld.
@DutchRC noemde dit eerder "een druppel op de gloeiende plaat"DutchRC haalt vast en zeker inkomsten uit zijn youtube-kanaal.
Met die opmerking doe je 'm tekort. Je moet eens een paar filmpjes helemaal afkijken. Al valt dat niet mee door het tenenkrommende Engels. Aan de andere kant: hij doet het tenminste wel (verkapt complimentZijn posings gaan nauwelijks verder dan al die dozen uitpakken en de door de fabrikanten opgegeven specificaties opsommen.