Gebr. aanw. Futuba Megatech 2PL

• Topicstarter Topicstarter Casper
  • Startdatum Startdatum
C

Casper

Guest
Hallo,

Ik heb een Futuba Megatech 2PL en daar is geen gebruiksaanwijzing meer bij...

Nu remt hij als ik gas geef, en andersom....

Wie heeft er een kopie van een gebruiksaanwijzing voor mij of kan mij vertellen hoe ik dat moet instellen?

Bij voorbaat dank.

Nog ff een tip aangezien het in het Bigscale gedeelte staat , let wel op met storing :!::!:

Voor zover ik weet is de 2PL een Am zender en geen Fm , de kans dat je hierdoor storing krijgt tijdens het rijden met een bigscale is heeeeel erg groot zo niet onvermijdelijk.......

Corrien,

Bedankt voor de link, ik heb inderdaad vandaag van nog iemand gehoord dat een AM zender een beetje gevaarlijk is......

Tot nu toe nog geen problemen gehad.

Als ik tegen een leuke aanbieding aan loop zal ik wel eens een ander aan schaffen.

Mocht ik dan toch geld uitgeven wat kan ik dan het beste kopen, ook gelet op de prijs kwaliteit verhouding?

Een zender op de fm band of meteen een 2,4Ghz....

Met een fm ben je al van de storing die bij am optreed af , het nadeel is alleen dat je dan nog met freqenties in de knoop kan komen te zitten.

Neem je meteen een 2,4Ghz sla je 2 vliegen in 1 klap , en geen storing (en meteen een ingebouwde failsafe) , en je hoeft niet meer op te letten met je (vrije) freqentie aangezien deze vanzelf gezocht wordt.

Gelet op het prijs verschil zou ik meteen voor een 2,4Ghz gaan , die worden tegenwoordig ook al aangeboden voor rond de 100,- als ik me niet vergis....

Back