Gearresteerd en vastgezet voor FPV vliegen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van verschillende kanten hoor ik dat ik ben gearresteerd en vastgezet voor FPV vliegen en het storen van het ILS systeem op Schiphol waardoor er een vliegtuig naast de baan is geraakt. Ik kan dat hierbij ten stelligste ontkennen, da's een verhaal wat VOLLEDIG uit iemand z'n dikke duim is gezogen.

Uiteraard is dit pure kolder gezogen uit iemand z'n hele grote, dikke duim. Kan de persoon (personen?) die dergelijke verhalen de wereld in helpen daar aub. mee ophouden? Ik kan d'r niet om lachen en voor de FPV hobby brengt het al helemaal geen goeds als dergelijke opgeklopte sensatieverhalen de ronde doen.

Met vriendelijke groet,

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha ha ha, wie zulke verhalen ook in de wereld stuurt, maakt zich echt zelf wel belachelijk.
Mocht het al zo zijn, het zou wereldnieuws zijn denk ik.
Maar als men met zulke verhalen naar je toekomt, lach de persoon in kwestie dan ter plaatse toch vierkantig uit, en doe niet alsof je geinterseerd bent.
Zo houd het duimzuigen het vluchst op.
Dit is gewoon een vraag voor aandacht van de duimzuiger naar andere toe.

Maar als men met zulke verhalen naar je toekomt, lach de persoon in kwestie dan ter plaatse toch vierkantig uit, en doe niet alsof je geinterseerd bent.

Da's het probleem niet, mensen die het fatsoen hebben mij recht op de man af te vragen of het verhaal wat ze gehoord hebben op waarheid berust krijgen van mij direct een helder antwoord.

Wat ik probeer te bereiken met het plaatsen van dit topic is om de verhalen die achter mijn rug om de ronde doen te ontkrachten. Een lastercampagne aan mijn adres omdat bepaalde mensen/forumleden denken hun gelijk te moeten halen is niet iets waarmee ik, of de FPV hobby, geholpen ben, in tegendeel.

Ik zet overigens grote twijfels bij het morele besef van mensen die het nodig vinden om een gefabriceerd verhaal de wereld in te helpen om iemand c.q. een hobby zwart te maken.

Met vriendelijke groet,

Wahahahahaha..(oeps sorry)...ik heb zo een soort verhaal ook wel eens gehoord :hammer: ik heb er geen verstand van (van FPV vliegen) ik vind het prachtig om te zien , maar ja er zijn ook verhalen over buitenaardse wezens en er zou ook ergens een ''Yeti'' moeten rond wandelen in de Himalaya...echt waanzinnig hoe die verhalen in de rondte gaan . wahahahahaha wat is het leven toch mooi!:D

@Sander FPV:

ik heb veel respect voor die ''FPV'ers''
ik zelf hou niet van,
maar wat jou tegen komt is tegen jou zelf gericht,
dat is vervelend,
en jammer is, zelf als je deze persoon te pakken krijgt,
hebben zij op hun manier toch recht, of zij zoeken naar vouten,
dat is het vervelende.

(Ik ben wildvlieger: komen 20 mensen 19 vinden het leuk, en 1 belt de politie en de fun is afgelopen)

Laat de mensen hun hobby, zij voeren het heel serieus uit !

Heel verhaal....

Beste ik begrijp je frustratie, dit soort dingen daar moet je om lachen maar is absoluut niet leuk. Veel lezers zullen het kunnnen relativeren maar andere lezers/hoorders gaan er direkt van uit dat zo een broodje aap verhaal juist is.
Zou je mij uit willen leggen wat FPV vliegen nou eigenlijk is?
Zelf ben ik modelbotenliefhebber,
maar vliegen vindt ik mooi om te zien.

[mod]Dan heb je bij deze jouw verhaal gedaan/opheldering gegeven, zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan gaat hij nu op slot, voordat we weer conflicten gaan creëeren die niet hadden gehoeven.[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back