Ga jij op vakantie?

Ik zit bij de mont vertoux (hoge berg) En dit is het 2e jaar dat ik naar die camping ga, (vorig jaar liep niet heel erg soepel)

En als ik naar Kroatie ga, ga ik met een nieuwe Hong Nor, eindelijk heb ik mijn vaste merk gevonden!

Ga voor 3weken na Jamaica!! Neem m'n trophy truggy mee. Maar vraag me echt af hoe ik dat ding daar krijg? Wat zegt de douane hier en daar? Mag ik de lipo's mee in hand bagage meenemen of best in koffer! Mag de zender mee? Iemand hier al ervaring mee?

@saffier
ik weet niet of dat je dicht bij het vliegveld woont maar als ik jou was zou ik ff langs de douane gaan met je spullen voor dat je op vakantie gaat!

Gegroet
RcFreak2027

...en dan straks me huis leegroven.. Nope dit soort info hoe leuk ook geef ik niet ;)
Je wilt niet weten wat men allemaal zomaar klakkenlos neerzet, hetzelfde met sociale media.. ENG gewoon!

Ach Emil, was vorige week nog in het nieuws toch.

Agenten die je ervoor moeten waarschuwen dat je dit soort info niet moet bekendmaken op social media en dan doodleuk ZELF op de twitter zetten dat ze de komende 3 weken niet bereikbaar zijn wegens vakantie..

Nou ja als je nu gewoon eens zorgt voor inbraakprefentie en der 500 tegen aangooit krijg je miss zelfde veilig gevoel als ik of ander met deze voorzorgmaatregelen! Op vakantie. En als ze nog binnen geraken ís der de verzekering ook nog! Dus ja geniet van de zon en je rc hobby op vakantie!

Ik woon idd vrij kort bij vliegveld kan idd eerst eens langs gaan voordat de douane er lol mee heeft.
Verder nog nooit iemand op vakantie kunnen gaan met z'n rc?

Bij mij valt niks leeg te roven :D Alles is al de vorige 4x weg gehaald.

Ik heb lieve buren die een toneelstuk opvoeren met kopjes koffie, jassen en dergelijke :-)

Ik ga hem gewoon in het koffer duwen alles erop en erin en vliegen maar. Zal wel zien hoe hij land als ik zelf verkeerd land krijgt hij meer te verduren.

Back