Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Staartwiel heeft een betere vering met olie demper, morgen kan de motor er weer op
De tijd heeft ook niet stilgestaan, plekken genoeg om bij te werken.
Nu blijkt dat de motor kap naar voren moet montage flens van Ramoser is dikker.
Maar hier kom ik ook wel uit, ik kan hier verder niets aan veranderen het maakt deel uit van het veiligheids systeem
wat inhoud dat de prop niet los kan komen tijdens bedrijf, zoiets wil je niet voor je kop krijgen.
Dus hier is over nagedacht.
De motorkap is aan de beurt ik wil alle luiken en deuren werkend hebben.
hier een voorbeeld zoals het moet worden.
Zo ga ik de hele romp aanpakken luiken maken en geen afbeeldingen welke zo uit de mal komen.
Zo af en toe laat ik wat zien.
De scharnieren zijn op de onderste foto veel te grof uitgevoerd, dit zijn de zaken die aangepakt worden.
Met de scharnieren begonnen, de winkel vroeg zich al af wat ik met 50 scharnieren ging doen, zijn voorraad was gelijk op.
Wel de onderste foto is van de motor een BMW 801 deze werd zo compleet geleverd inclusief de beplating. let op het
oogje hiermede werd de gehele scharnierpen er uit getrokken, ik heb dit zo goed mogelijk nagemaakt. oogje is in het midden
van de cirkel te zien
De scharnieren op dun triplex gelijmd (wel gedemonteerd) een druppel lijm er tussen en je
kunt de heleboel weggooien
De messing buis is zeer dun 1.2x1,0 mm, in de kern zit een staaldraad 1 mm met een gebogen oog.
dit moet heel lang meegaan,
De ruwbouw is klaar. nu nog schuren en spuiten ook aan de binnen kant en een systeem bedenken om de luiken af te sluiten
met magneten wordt niets
Ook de bevestiging wordt van binnen uit gedaan, door de luiken kun je er goed bij.
Hallo Dickie
Je maakt prachtig werk en daar kan ik met veel plezier naar kijken!
Ik zie in je post nummer 364 en 365 mooie detail foto's van een originele motor met beplating !
Mag ik vragen in welk museum je deze foto's hebt kunnen maken?
Beide kisten vlieg klaar krijgen het is zonde om ze nog langer werkloos te laten zijn. de FW 190 is nog wat spuitwerk te doen, de ME262 ligt aan Leon
Dan proberen om ze beide te laten vliegen.
zoals op onderstaande film.