Futaba Service voor 14 MZ

• Topicstarter Topicstarter JD
  • Startdatum Startdatum
Hoi,

Kan iemand vertellen wat ik moet doen om mijn 14MZ zender met SPOED te laten repareren?? Hij heeft met spoed nieuwe POTS nodig en een nieuwe Touch scherm.

Wie moet ik contact nemen? Robbe? Futaba Service Nederland? Heeft iemand ervaring met spoed nodige reparaties?

Bedankt voor advies!

Het adres voor Nederland is Jan van Mouwerik (gebruiker Corrien) Zijn adresgegevens kun je vinden in je handleiding bij service adressen. Anders even op de Multiplex site bij service adressen kijken, daar staat hij ook bij.

Volgens mij (en als ik het goed begrepen), Jan werkt niet op de 14MZ touch scherm model zenders. Die moet terug naar robbe of futaba maar ik weet het niet meer precies. Dit is de eerste keer dat ik een service probleem heb.

Momenteel is het 'even Grebenhain bellen': (0049-6644-870). Uiteraard vooropgesteld, dat het een Robbe-Futaba zender is, want anders willen ze 'm daar niet zien.

Het is juist, dat ik een hele tijd bepaalde werkzaamheden aan de T14MZ heb doorgeschoven naar Duitsland, maar inmiddels doe ik deze ook zelf. Alleen niet nu, want deze jongen is met vakantie :cool: (weliswaar heel even terug, maar straks ben ik weer foetsie).

heel erg bedankt voor de info, Jan! (en voor het antwoord terwijl je op vakantie eigenlijk bent) :)

DHL express shipping to germany today. Hope it comes back in one piece!! Great timing as well... just had my new TREX 700E and 450 SUPER PRO arrive today :(

nog beter! Niks! :) 2 paginas lijst met reparaties en ze vragen niks voor hun werk! Nieuwe touch scherm, nieuwe pots en ALLES gecontroleerd met verschillende testen en zo... absoluut fantastisch service!

Maar.... ik heb wel 100 euro betaald aan DHL voor express overnight shipping NAAR duitsland betaald.

Laatst bewerkt:
Back