Futaba BLS 254 servo

Ik was ook nieuwsgierig en ben gaan kijken bij Futaba.
Futaba Brushless Servos | 90D

Mjin conclusie:
De 251 heeft de extra smalle pulsbreedte van de 601/611 gyro.
Het staat ook bij de 251 dat alleen voor deze gyro's geschikt is.
Bla Bla natuurlijk, want hij werkt ook op de CSM720 en Spartan 760.
ALS de gyro maar de smalle bandbreedte aan kan.

Bij de 254 staat deze waarschuwing niet......
Dus deze is BV WEL geschikt voor de 401.
Dus deze heeft de bredere pulsbreedte.

Laatst bewerkt:
Wil de BLS 254 op mijn T700 gaan zetten heb mijn 9254 naar de kl...te!
Vlieg flybarless maar zie deze servo niet standaard in het vstabi menu.
Maar als ik het goed begrijp valt deze onder de servo's 1520 usec.
Heb ook ergens gelezen dat deze onder 6v werkt?dus geen step down?

Zie op de site waar walter de link van heeft gestuurd dat deze servo niet onder 6v functioneerd!Raar zie op verschillende verkoopadressen dat deze op 6v iets meer kracht heeft maar qua snelheid hetzelfde is als de BLS251 dus op 6v zetten is "lood om oud ijzer"?

Alle BLS-en zullen goed werken en blijven werken op 6V, maar volgens de spec's mag hij alleen op 4,8! Dus geen garantie meer.

Ik vlieg de VSTABI ook met de BLS251.
Ik raad je aan deze te pakken. De Vstabi kan hem gewoon aan dus waarom zou je dan de versie pakken met bredere pulsen?
DE BLS251 IS DE BESTE TAILSERVO DIE IK KEN !!!!
Nog beter dan de 9256 die op mijn 611 zat.
Bij mijn 611 heb ik toen ook de switch gemaakt naar de BLS251.
Ik wist niet dat het NOG strakker kon.
6V is onzin. Meer power en snelheid heeft de servo echt niet nodig.

De snelheid is één ding maar de BLS'en accelleraten ook sneller.
Dit is juist voor een tailservo belangrijk. Hierdoor kan hij extra snel de kleine correcties doen.

BLS251 is de standaardservo met vbar of elke andere goede gyro. BLS254 is gewoon het gevolg van het omzetten van de 9 lijn naar BLS. Niet per se beter vanwege het hogere getalletje.

Bewezen is de 251, ook niet slecht natuurlijk de 254 maar de smallere pulsbreedte lijkt mij belangrijker voor het functioneren van een staartservo dan een aantal honderdste winst qua pure spec. snelheid.

De JR8900G is daarbij ook een ontzettend strakke servo. Toch blijft de 251 favoriet bij velen.

op 9 van de 10 site,s staat dat die op 6v mag kg blijft het zelfde maar gaat van 0,6 naar 0,3 bij 60 gr maar blijft 3,8 kg ik heb m gister binnen gekregen

hoe is het afgelopen met de bls254? Ik heb een jr8900 en na 1.5jaar merk ik wel dat ie wat minder wordt. Dus ben ik opzoek naar een andere staart servo.

Heb je goede ervaring met die bls254? Je leest bijna nergens iets over die servo.

Back