laurens
Forum veteraan
Ik zit al een tijd te denken aan de BW Stratus omdat dat net de mooiere/lichtere versie is van de Miniatureaircraft heli's. Nu is het mooie van MA dat ze de huidige versies verbeteren in plaats van steeds een compleet nieuwe heli uit te brengen. Mijn Fury is zn leven begonnen als Fury Expert 60, dus daar moet nog het een en ander aan gedaan worden.
Het ombouwen kan in meerdere stadia, zo heb ik besloten eerst wat aan de rotorkop te doen. Het enige wat eigelijk verandert is de Stratus flybar cage, deze heeft iets meer afstelmogelijkheden en is een stuk makkelijker af te stellen. Voor de bling heb ik er een alu antirotatie bracket bijgekocht.
Zo ziet het er van ten voren uit:
Dan de onderdelen die besteld zijn:
En dat leid tot resultaat:
Nu heb ik nog wel een tijdje nodig om te sparen voor de framekit, en misschien meteen maar een YS SR ivm de trillingen die een SZH geeft. Ook is er nog de open tailgearbox, met sterkere tandwielen. Nog anderhalve maand oid, dan is het weer feest daarvoor.
Het ombouwen kan in meerdere stadia, zo heb ik besloten eerst wat aan de rotorkop te doen. Het enige wat eigelijk verandert is de Stratus flybar cage, deze heeft iets meer afstelmogelijkheden en is een stuk makkelijker af te stellen. Voor de bling heb ik er een alu antirotatie bracket bijgekocht.
Zo ziet het er van ten voren uit:

Dan de onderdelen die besteld zijn:

En dat leid tot resultaat:

Nu heb ik nog wel een tijdje nodig om te sparen voor de framekit, en misschien meteen maar een YS SR ivm de trillingen die een SZH geeft. Ook is er nog de open tailgearbox, met sterkere tandwielen. Nog anderhalve maand oid, dan is het weer feest daarvoor.
Laatst bewerkt: