Frsky Tandem XE update problemen

Heb je al geprobeerd, om die radio.bin file te verwijderen (vind je in je radio flash)
Hiervoor moet je wel in Bootloader mode opstarten, om dit te kunnen verwijderen!

Als dit is gebeurt, dan opnieuw opstarten en dan zal je alles opnieuw moeten kalibreren.

Heb je al geprobeerd, om die radio.bin file te verwijderen (vind je in je radio flash)
Hiervoor moet je wel in Bootloader mode opstarten, om dit te kunnen verwijderen!

Als dit is gebeurt, dan opnieuw opstarten en dan zal je alles opnieuw moeten kalibreren.
Radio.bin hoort niet in de hoofdmap van de flashfolder van de zender bedoel je?

En kalibreren van de sticks sliders pots en de gyro van de zender? Of ben ik dan ook mn model instellingen van de toegewezen channels kwijt?

mag ik vragen waar jouw afbeeldingen png/bmp staan voor in het scherm bij je diverse modellen?

ik kan ze via het menu nergens selecteren en koppellen aan mn modellen
Dit is wat ik bij mij zie; ik vermoed dat dit be belangrijkste bestanden zijn om te kunnen functioneren

Bekijk bijlage 620444
Bekijk bijlage 620446
Ik zie dus dat ik Firmware en Logs folders mis in de zender :-(
Weet iemand hoe ik daar aan kom dan?
Radio E.jpg

De Firmware folder kun jezelf aanmaken en daarin bijvoorbeeld de nodige firmwares van je type ontvangers plaatsen.
Daar je via de zender de ontvangers kunt updaten via die S-port.
(Zodra je Ethos Suite weer kunt gebruiken, dan kan dit ook direct vanuit daar gedaan worden, hiervoor dien je alleen je ontvanger met die S-port te verbinden)

Die Log folder zal meer iets zijn voor de vliegers, daar hun veel data later willen terugkijken.
Oftewel, deze is niet noodzakelijk, net zoals die Firmware folder.

Wat betreft die afbeeldingen voor je modellen, kijk even bij Systeem settings en dan bij Algemeen…
Als je daar naar onder scrolled, dan kun je voor diverse dingen aangeven, of dat die van de interne Flash worden geladen, of vanuit de SD kaart.

De voorbeeld plaatjes zijn overigens .jpg files en geen .png of .bmp files.

Back