Het is onmogelijk om 26 GPS satellieten tegelijk te ontvangen, zoveel zijn er nooit tegelijk boven de horizon te zien. Er zijn nu 32 satellieten in 6 verschillende banen om da aarde en die banen zijn zo gekozen dat er altijd minimaal 4 tegelijk te zien zijn. Meer dan 12, heel soms 16, zal je nooit tegelijk kunnen zien.
Ik zal een foto maken dat het wel kan meer dan 16 , het (Gallileo) bestaat al een tijdje ben je gelijk op de hoogte van het nieuwe gebeuren en kunnen de ouderwetse gedachte de kliko in , de rest wat je verteld ben ik het wel mee eens
even serieus op mijn dji drone pakt hij er echt zoveel , hoe dat kan vraag het aan de experts , wel vreemd dat jullie het niet geloven dat een GPS systeem dat ik zelf getest heb het even goed doet als een piton systeem, haakse bochten enz . hij bleef de juiste waardes aangeven , de "oudere" versies raakten van slag dat klopt maar vraag hobbylife maar die weet er veel meer van en wat hij geleverd heeft is top .
H.Meijdam hier ook op het forum heeft het ook gezien dat het goed werkt , en die weet er ook veel vanaf
mvg Andre
Laatst bewerkt: