Leuk, dat was een ouderwets middagje snertvliegen.
Helaas wat dit ook weer een dag met rare dingen. Mees prakte de Starter in de grond door storing ? (geen schade gelukkig) Edwin prakte z'n Jet in de modder door geen hoog/laag meer (jet helemaal stuk) en ik ben m'n langzaam weer opgebouwde vertrouwen in 35MHz weer helemaal kwijt. Met het eerste testrondje zonder bril merkte ik al dat de twinstar niet helemaal deed wat ik bedoelde (en ik gaf de copilot de schuld) De tweede testvlucht was ik controle helemaal kwijt. Gelukkig was het een redelijk normale crashlanding, geen schade wel een eind lopen voor Mees en Meike. Op het filmpje zag ik net dat de pan servo behoorlijk aan het jitteren was geslagen, meestal een teken van troubles.....jammer dat net de RSSI meter net uit beeld is van de HD camera. M' goed die storingen waren nu juist mn reden om over te stappen naar 2,4GHz.
Zit er toch aan te denken mn 2,4GHz spektrum spul in de twinstar te installeren.
Ik zal na 't eten even filmpjes en foto's plaatsen. Voor de rest vonden Mees en ik het een lekker middagje vliegen ! Mees wil volgend jaar iig lid worden van Middel Nederland....en ik dus maar ook ;-)