FPV quadcopter frames en reviews

Spijtig genoeg kan ik de hoofdpost niet meer editten. Op het forum is het zo dat je maximaal een maand lang je post mag editten. Dat is wel spijtig voor dit soort topics.

Spijtig genoeg kan ik de hoofdpost niet meer editten. Op het forum is het zo dat je maximaal een maand lang je post mag editten. Dat is wel spijtig voor dit soort topics.
Maar je kan een mod vragen dat aante passen... (de mod zet dan de stukken er voor je in, als je deze even per pb stuurt Heb ik ook veel gedaan toen ik nog mod was ;) )
Dus dat is op zich geen probleem...

Kan niks updaten. Dat kunnen alleen de mods.

Die flying monkey is nu bezig met een ander design op basis van mijn idee. Kan ik nog niks over zeggen maar het wordt gaaf ;). Ik heb de eerste prototype straks.

Dat steadidrone frame, dat is een mooi frame zeg. Iets te duur voor mij, maar dat ziet er prachtig uit.

In ieder geval een heel goed rugzakframe, en dat ding gaat als de brandweer !

en doordat de armen inklappen als je iets raakt ook nog crashbestendig:D

Ik ben een stukje aan het schrijven over wat ik op de beurs gezien heb. Vandaag of morgen is dat wel klaar. Houd het in de gaten :mrgreen:

Dit is m'n nieuwste FPV frame, de QX-9 (Full Carbon)

Na diverse builds waarbij ik hout/ alu of G10 heb gebruikt ben ik op zoek gegaan naar een frame wat sterk, licht en stijf moest zijn.

Sterk: om de meest beroerde crashes te overleven.
Licht: om het geheel wendbaar te houden (accelereren/ acro).
Stijf: zo min mogelijk/geen vervorming in het videobeeld.

Bovendien moest het er strak uit komen te zien en eenvoudig te bouwen. (geen CNC/ CAD) en geschikt voor 9'' props.

(testfilmpje met alle specs komt deze week)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back