FPV quadcopter frames en reviews

Lukt me echt niet.....misschien omdat ik op mijn mobiel probeer. Zal zo mijn pc aanslingeren

Ok gelukt....zal het nog meer bewerken later. Denk dat de mods alle berichten kunnen wissten t/m deze.

Dan mag er nu echt over gediscussieerd worden. Als mensen meer input hebben hoor ik het graag?

Heb nog een aantal modellen toegevoegd!

Werk het langzaam bij.

Die laatste is erg interressant! check bijgewerkte eerste post. Dit is iemand die het non profit doet.

Ja die quadrixette quads komen er zeker ook bij....was ik net vergeten.

Thanks voor de input!

We hebben nu alleen quadcopters, maar zal eens kijken of ik die ook kan toevoegen.

Heb je flip nog getest?

Idd , heb de titel nu pas gezien :)
Helaas geen tijd gehad , veel te druk men quad's staan hier maar zielig op de kast..
Volgend weekend wil ik vliegen als het weer het toelaat , in de regen vlieg ik niet meer :)

Laatst bewerkt:
Heb het nu bijgewerkt en ook wat meer vluchtjes van ons bij gedaan.

Als er forum gebruikers zijn die een video van een van de frames hebben......graag vermelden en ook de bevindingen. Ik wil binnenkort ook wat voor- en nadelen van alle frames benoemen, maar dan moet ik natuurlijk zoveel mogelijk input hebben.
Het is de bedoeling dat de gebruikers zich goed kunnen oriënteren.

Thanx Boris! Misschien ook een idee om per type frame te vermelden welk forum lid er een heeft eventueel aangevuld met de complete setup.

Ja dat was ook mijn oproep aan mensen. Vermeld graag als je in het bezit bent van een van de genoemde frames.
Ik ken veel mensen op het forum en denk dat de meeste voor een TBS tot nu toe zijn gegaan. Dat is wel een logische keuze, aangezien het snel te verkrijgen is in EU en een perfecte upgrade van de dji frame is.
Helaas is het nu wel zo dat meeste mooie frames vanuit VS afkomstig zijn. Verder heb je quadrixette40, maar dat is wel een onhandige frame wat betreft de ruimte vind ik. Vind ook de gopro mount niet geweldig, maar felias had het erover dat hij daar in verbeteringen ging brengen. Vind wel de nieuwe landing gear wel een enorme verbetering. Misschien dat het mijn volgende keuze wordt voor een lichtere frame of de nieuwe frame van chatch van aerial designs.

Zet dit filmpje voor de Flip FPV maar er even bij want dit is zowaar het beste filmpje wat er op dit moment van de vinden is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds vorige week ben ik in het bezit van de Spidex V2. Nu aan het wachten op alle overige onderdelen uit China. 1 pakketje inmiddels in NL op afwachting van douane inklaring.

Mooi man.....dan mag je hier je bevindingen vertellen. Vanwaar keuze op spidex v2 als ik vragen mag?

ff vraagje, wat is nu in theorie beter:
- frame met demping tussen armen en rest van het frame (QAV500 en iconic-x) of
- frame zonder extra demping tussen armen en rest van het frame (HT (flip))

Back