FPV, multicopter videos enz

vandaag met wat mannen hier uit de buurt gevlogen bedankt voor de leuke dag :)
hierbij de video
------
1080p-48FPS
------

Laatst bewerkt door een moderator:
snelle motoren op die vortex of wat ?

Motoren zijn nou ja "de gebruikelijke" om zomaar te zeggen. Het is nog prototype. Weet niet wat de definietieve keuze wordt. Het is een RTF. Ik heb enkel mijn ontvanger erin moeten steken :D.

Een beetje (heel veel) camera tilt zou helpen om niet alleen naar het gras te kijken :D

vandaag met wat mannen hier uit de buurt gevlogen bedankt voor de leuke dag :)
hierbij de video
------
1080p-48FPS
------
Top vid Sander!

Zaterdag gevlogen met Stapvoets en FedorCommander. Bones kwam ook nog aanwaaien.
Alex ging met iets minder PVC pijp terug dan hij meegenomen had [emoji6]

:D:D:D nice Roni die crash tegen gate en weer doorvliegen loll.

maare ik ben niet de enige airgate smasher zie ik 8O jij kan het nog beter :lol:

@moost ziet er gezellig uit man

Zaterdag gevlogen met Stapvoets en FedorCommander. Bones kwam ook nog aanwaaien.

Weer veel lol gehad Maarten :D. Volgens mij heb ik de restanten van de buis weer netjes ingeleverd, we hebben alleen meer verbindingsstukjes nodig ;)
Kan me trouwens niet herinneren ooit zo snel door mijn props heen te zijn geraakt. Ook wel bijzonder dat de Morphite gewoon dwars door de buis heen kan vliegen zonder schade :D

@Roni gave video man! Zou ook wel eens dat tempo willen vliegen, maar wij hebben hier chronisch gebrek aan ruimte!

...

Cam stond goed. Die gelijktijdige pass was mooi :-)

Ik heb met mijn vijf minuten totale vliegtijd (1 prop per minuut?) het eerste PVC slachtoffer gemaakt. De volgende dag ging het toch beter. Wel wat bomen gesnoeid, maar op wat props na geen noemenswaardige schade. Gaat toch langzaamaan wel beter.

Kan me trouwens niet herinneren ooit zo snel door mijn props heen te zijn geraakt. Ook wel bijzonder dat de Morphite gewoon dwars door de buis heen kan vliegen zonder schade :D
Ja, ben door m'n 6045's heen [emoji6]

Nog ff geoefend vandaag:

Heeft nog wat pid tuning nodig, maar nu er blheli op de esc's draait gaat dat wel lukken denk ik. Verder nog wat aan de jello doen zoals nieuwe props ;) maar ben blij dat mn camera nog zo goed werkt ondanks dat ie in een sloot heeft gelegen.

[youtube][/youtube] Heeft nog wat pid tuning nodig, maar nu er blheli op de esc's draait gaat dat wel lukken denk ik. Verder nog wat aan de jello doen zoals nieuwe props ;) maar ben blij dat mn camera nog zo goed werkt ondanks dat ie in een sloot heeft gelegen.

Ziet er smooth uit! Mooi gevlogen.
Je hebt wel moeten zoeken naar bomen zie ik :)

Thanks :) Het is inderdaad zoeken naar plekken met een beetje uitdaging om fpv te vliegen. De omgeving op google maps: https://www.google.nl/maps/@53.0928046,5.5017618,10494m/data=!3m1!1e3 een en al landbouw. Wat er aan bomen staat is loofboom en dichtbegroeid.
Een tijd geleden nog geprobeerd te vliegen waar bomen waren gekapt maar toch nog zoveel takjes dat het niet te doen is. Op een half uur of meer rijden is meer bos maar ook meest dicht begroeid of er zijn wel fietsers en wandelaars..

Voor heli vliegen zijn al die weilanden ideaal. De meeste in de omgeving kan ik gewoon in lopen en even gaan vliegen tov elders veel afgezet en 'verboden toegang' of brede kanalen. Wel geinig hoe ik met beide hobby's wat anders naar de omgeving ben gaan kijken met het idee 'kan ik hier eens gaan vliegen' ;)

Back