FPV, multicopter videos enz

Laatst bewerkt:
Kan iemand me verder helpen? Ik heb een mini H quad met een immersionRc 600mw en ga nu een mini hexa maken. Ik heb in de kast nog een boscam 600mw vtx liggen en ga deze gebruiken. Echter gebruikt deze RP-SMA en de immersion Gewoon SMA. Alleen heb ik nog enkele antennes liggen voor de immersion. Is het mogelijk om een pigtail/extension cable te hebben die op de boscam schroeft en dan in de bovenplaat uitkomt met dezelfde aansluiting als een immersion zodat ik dezelfde antennes kan gebruiken? En voor een hexa blackout wat is een goeie lengte? Moest iemand me nog kunnen doorverwijzen waar ik dit kabeltje kan vinden zou dat ideaal zijn

Edit: Dennis heeft me al geholpen ;-)

Laatst bewerkt:
super beelden devil! Jij maakt ze niet vaak, maar als jij een keer gaat editen is het altijd goed.

Wat een idioot met die quad die iedereen uit de lucht haalt!

Geweldige beelden, heb hem 3x gekeken. Je upload inderdaad niet vaak maar als je het doet zijn het super beelden

Laatst bewerkt door een moderator:
dragracen..

Het was mooi weer en ik had een uurtje de tijd. Eindelijk mijn slotracers QM4 weer helemaal in orde met vier werkende (KiSS) ESCs, een goedkope, maar prima werkende FPV cam (10 dollar!) en een Mobius camera. 630 gram op de weegschaal en meer dan 3500 gram 'statische' thrust op 4s. Kortom, Cobra Powah! :D

sploiler: geen props gemold en de punch-out zit op 1:32.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back