FPV, multicopter videos enz

vandaag eindelijk weer eens een vluchtje kunnen doen na 6 weken.(verhuizing)
was weer serieus wennen , en ook aan het weer haha bohhhh koud :-)

Lama

Laatst bewerkt door een moderator:
Is niet te zien dat je er 6 weken uit bent geweest Nick! Was wel rustig op het forum dat wel :D.

Gisteren maar eens een paar korte clipjes gemaakt van beelden die ik nog had liggen. Als we dan toch geen dikke laag sneeuw en ijs gaan krijgen dan mag van mij de zomer weer komen hoor.

Wow vett Menno , en gedurft zo boven dat water :schrik: wel vette beelden man!!

Ja heb het ff druk gehad Menno , eerst het oude huis leeg halen ,daarna nieuwe huis verbouwen , en alles weer inruimen
bohhh ben blij dat ik bijna klaar ben , was bijna vergeten wat FPV ook al weer inhield haha

I be back lolll

Nick

Testvluchtje met CleanFlight / 18A v1.1 KISS / OneShot125
Vliegt goed :)

Ziet er soepel uit!
Kun je eens omschrijven wat t verschil is? De theorie erachter is me duidelijk maar ben benieuwd wat er veranderd aan de control of besturing.

Alle bewegingen zijn strakker en voelen directer aan. Ook het terugkomen van hoge climbs gaat vlotter omdat de props sneller op hun gewenste toerental komen door de braking.

3 standen schakelaar voor vooraf ingestelde camera hoek op TBS met cheap china gimbal[emoji12]

Als je nu mijn bericht quote dan zie je het verschil. Ik gebruik youtube tags ipv url tags. En alleen het nummer word gebruikt.

Back