FPV, multicopter videos enz

wow daar had je idd geluk en ook nog net boven het stukje bos :cool:
daar heb ik ook last van met mijn spektrum zender....en net da waar je geen failsave wil krijgen...:p

Nou @chrisdv mooie vlucht en veel geluk gehad zie ik!

Met de Noord-Limburgse Amigo een setje korte vluchten gemaakt bij slecht licht voor de Mobius, de eerste keer om de bomen heen met de Naze32 op Acro:

Laatst bewerkt door een moderator:
:cool::cool::cool: heyudude en big-lama,nice flight amigos. awesome!!!!

Hier mn maiden flight van de flip260

(Dit is geen dubbel post, ik heb op 2 draadjes hulp gekregen!) :yes:

Yes, het is gelukt! :yes:

Om de Walkera gimbal op de DEVO10 te programmeren moet je het volgende doen:

Ga in DEVO 10 naar Device Output.
Zet AUX2 op AUX4 KB en Funtion op Active.

Op dit moment zal de gimbal werken, maar wel met een kleine uitslag.
Deze is naar wens in te stellen met de V1 potmeter op de G-2D.

Naar wens de Servo Reverse instellen.

Om de GoPro recht naar voor en recht naar beneden te krijgen, (naar boven heb ik geen interesse in) heb ik het volgende ingesteld:
Ga naar Function Menu/Travel Adjust/AUX2 en stel in:
+6.0
-114.0

Ik wil graag iedereen bedanken waar ik tegenaan zeurde en ben blij dat jullie hulp mij bracht wat ik wenste.
Verder heb ik begrepen dat de Fatshark Dominator HD al geleverd wordt, ondanks dat HK nog steeds Backorder meldt, maar dat is dus niet waar.
Fat Shark Dominator HD & V2 Models Confirmed | Inside FPV

Braaf afwachten dus.

Mooi stukje toeren Danny

Het was hier bijna de hele dag regen maar toen het zo goed als droog was ben ik nog even naar het enige en kleine bos in de buurt geweest te vliegen. Uiteindelijk overmoedig en 4 props stuk maar wel gaaf en om mezelf gelachen hoe ik 'm tegen een boom vloog.

Vandaag even gespeeld met acro, maar er moet nog veel worden afgesteld want hij heeft soms wel eens de neiging om over te corrigeren...

Vandaag even gespeeld met acro, maar er moet nog veel worden afgesteld want hij heeft soms wel eens de neiging om over te corrigeren...
Netjes gevlogen hoor! Maar he moet serieus op zoek naar een betere plek: water aan de ene kant en een weg met druk verkeer aan de andere.

Ja klopt, dit is m'n test plekje lekker dichtbij maar moet inderdaad ergens de ruimte op zoeken. Helaas gaat dat wat lastig hier in gouda. Of het is volgebouwd of er is alleen maar weiland...

Green power ook nog
:cool: die lagere sound op 5040

Ja .. de sound is lekker met die HQ props
als ik langs me af vlieg krijg ik gewoon een dubbele KICK !!
kan de COBRA POWAH nog niet eens FULL gebruiken hier in het Bos
zit hier pas op +/- 65/70% Throttle :shock: dus het 'kan' nog harder hahaha

In Den Haag helaas niks beter :(

ja .. een mooie vliegplek is een MUST
gelukkig hier bossen en Parkjes genoeg
een Petitie aanspannen: wij willen onze BOMEN terug :puppydogeyes:

Het is vandaag een zen vlucht geworden. Iets te langzaam en bibberig in het begin, maar dit was de eerste vlucht op deze lokatie, dus ik was nog aan het verkennen :)
[URL="
[/URL]

Back